یزد جهانی باید به حسینیه جهان تبدیل شود
کد خبر: 3838529
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳

یزد جهانی باید به حسینیه جهان تبدیل شود

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: یزد که حسینیه ایران است باید به حسینیه جهان تبدیل شود چرا که اگر شهری جهانی شد حسینیه آن نیز باید جهانی باشد.

یزد جهانی باید به حسینیه جهان تبدیل شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 7 شهریورماه  در همایش طلایه‌داران تبلیغ فرهنگی دینی و مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: افتخار اول و آخر بنده این است که روضه خوان سیدالشهداء هستم و می‌خواهم ان‌شالله با همین لقب عمر با عزت بدهد تا خدمتگزار خطباء و روضه‌خوانان که در مسیر اهل البیت قدم می‌گذارند، باشم.

وی ادامه داد: بنده با قوت این مقام را با امر ولی فقیه ادامه می‌دهم و یقین بدانید تا آخرین لحظه عمرم کوتاهی نخواهم کرد و به دعای سحری شما نیاز دارم. بنده با دعای شما در این جایگاه از فرصت‌هایی که برای یاری دین خدا وجود دارد بهتر استفاده خواهم کرد و از شما می‌خواهم به عنوان برادر در کنار من باشید، بازوی من شوید تا نکات، ایده‌ها و نوآوری‌های که به ذهنتان می‌رسد را جلو ببریم و به فضل خداوند یزد که حسینیه ایران است را به حسینیه جهان تبدیل کنیم در واقع اگر شهری جهانی است حسینیه آن نیز باید جهانی باشد. ما آمده‌ایم تلاش کنیم که یزد دارالعباده و دارالعلم باقی‌ بماند.

حجت‌الاسلام نجیمی افزود: ما از تریبون انقلاب استان یزد به تمام صهیونیست‌های عالم خواهیم گفت در استرس و اضطراب باشید که ما طلاب و روحانیون و خادمان اهل بیت عمرتان را کوتاه خواهیم کرد و به فضل الهی در کمتر از 25 سال صهونیست را نابود خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به لطف الهی این علم را که چهار دهه سرافراز نگهداشته‌ایم در ورود به پنجاهمین دهه انقلاب به دست علمدار واقعی برسانیم. قطعا بیانیه حضرت آقا در اولویت اقدامات خواهد بود و به فضل الهی توجه به مسائل اجتماعی، توجه به روحانیون و نقاط حاشیه نشین خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از زحمات تمام فعالان فرهنگی، روحانیون و عزیزانی که دل در انقلاب دارند و روحیه استکبار ستیزی دارند تشکر می‌کنم و تا زنده هستنم در تقویت بنیان‌های انقلابی در شهر دارالعباده خواهم پرداخت. بنده همراه کسی هستم که همراهم باشد، هر کسی که کوتاهی کند را دعا می‌کنم و با محبت به راه درست هدایت می‌نمایم اما با هرکسی که به هیچ صراطی مستقیم نیست برخورد خواهم کرد.

انتهای پیام

captcha