رضایت خدا تنها رمز پیروزی مدیران در جامعه اسلامی است
کد خبر: 3838535
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

رضایت خدا تنها رمز پیروزی مدیران در جامعه اسلامی است

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه خدمت به مردم جامعه اسلامی فرصتی الهی است و تغییر و تحولات سازمانی نباید منجر به کم‌کاری و سست شدن اراده مسئولان متعهد شود، رضایت خدا را تنها رمز پیروزی مدیران در جامعه اسلامی دانست.

ناصریبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 7 شهریورماه در گردهمایی طلایه‌داران تبلیغ فرهنگی دینی و مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به در پیش رو بودن ایام محرم اظهارکرد: یزد حسینیه ایران است و باید محافل و مجالس آن بسیار ارزشمند و پرمحتوا برگزار شود.

ناصری افزود: نکته حائز اهمیت این است که از جلسات محرم و صفر بیشتر استفاده کنید و از جوانان بیشتر دعوت کنید تا پای صحبت‌های اهل منبر و روحانیون بنشینند، نسل جوان را تشویق کنید تا هیئت‌ها را اداره کنند در ضمن لازم است در جلسات به مسائل روز پرداخته‌ شود.

وی ادامه‌ داد: ان‌شالله روحانیون ما اهل مطالعه هستند و به محفوظات اکتفا نمی‌کنند و در منبر از منابع گوناگون استفاده می‌کنند. امروزه زمان در تحول است و ما می‌توانیم از حوادث و جریانات روز استفاده کنیم و بیشتر به مردم و جوانان توجه کنیم و به آنان بیشتر آگاهی دهیم.

امام جمعه یزد با اشاره به گسترش فضای مجازی اظهارکرد: این وسایل فضای جامعه، خانواده و فرزندان ما را آلوده می‌کنند و به افرادی که آگاهی کافی ندارند آسیب جدی وارد می‌کند و برخی‌ها نیز مطالبی را باور می‌کنند که این زود باورهای یک آسیب جدی بزرگ است.

وی بیان‌ کرد: باید قدرت باورکردن و فکر کردن به مسائل اساسی را به جوانان بفهمانیم و مسائل واقعی را مطرح کرده تا روحیه انقلابی در مردم ایجاد شود و روحیه انقلابی حفظ انقلاب و ایستادگی در مقابل دشمن است، اگر شما بتوانید شخصی را پایدار نگه دارید تا در برپایی نماز پایدار باشد و در گوش دادن به حرف خدا، ولایت و امامان ثابت قدم باشد و در راه مستقیم با جدیت قدم بگذارد روحیه انقلابی دارد.

ناصری افزود: روحیه انقلابی سبب خواهد شد که فرد در مقابل دشمن قوی باشد و هیچگاه بی‌حال نباشد و همیشه آمادگی مقاومت داشته باشد و آنچه را که رهبری می‌گوید پیروی کند و به آن‌ها باور داشته باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه خانواده‌ها بی محبت شده‌اند و دشمن به حدی فعالیت کرده که مردم به جای دوستی با خانواده به حیوانات در منزل محبت می‌کنند و کودکان را از مادرانشان می‌گیرند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: لازم است امید به خدا و دین در مردم تقویت شوند تا دشمن به زانو در بیاید. تفکر و تعقل در مسائل مهم را به جوانان بیاموزیم تا آنها در چنین فضایی قدرت تشخیص خوب و بد از یکدیگر را داشته باشند و روحانیت در این زمینه وظیفه دارند.

وی ادامه داد: یک خانواده زمانی انقلابی است که بتواند فرامین الهی را اجرایی کند، حجاب و تقوا در خانواده وجود داشته باشد، فرزندآوری در اولویت باشد و ارکان خانواده محکم و رفتار و گفتار و منش افراد خانواده بر اساس تقوا باشد.

ناصری بیان کرد: با جوانان مانوس باشید، با آنها درد دل کنید و صحبت‌های آنها را بشنوید، آنها را در مساجد گردهم جمع کنید و از اسلام برای آنها بگویید.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم جامعه اسلامی فرصتی الهی است و تغییر و تحولات سازمانی نباید منجر به کم‌کاری و سست شدن اراده مسئولان متعهد شود، رضایت خدا را تنها رمز پیروزی مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: مدیران جوان و جدید استفاده از تجارب مدیران پیشکسوت را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

captcha