مدارس صدرای یزد با کمبود فضای مناسب مواجهند
کد خبر: 3840127
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

مدارس صدرای یزد با کمبود فضای مناسب مواجهند

گروه معارف- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت 14 باب آموزشگاه علوم و معارف اسلامی «صدرا« در استان، مهم‌ترین مشکل پیشروی مدارس صدرای استان را کمبود فضای مناسب تحصیلی دانست.

فعالیت14 مدرسه صدرا در یزد/کمبود فضای مناسب؛ مشکل مدارس صدرای یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 13 شهریورماه در نشست با عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت 14 باب آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان اظهار کرد: از این تعداد 4 باب آموزشگاه در قالب 4 مقطع تحصیلی در سه باب فضای مجزا و در دو بخش خواهران و برادران در حال فعالیت هستند.

وی افزود: عدم تخصیص فضای مناسب به مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا شهرستان یزد به ویژه در مقطع دور دوم پسران و دختران، تعطیلی فرایند ساخت آموزشگاه صدرا شهرستان ابرکوه، ناامن بودن آموزشگاه پسرانه صدرا شهرستان خاتم را از مهمترین مشکلات پیشروی مدارس صدرا استان در آغاز سال تحصیلی جدید است.

نجیمی مهمترین مشکل پیشروی مدارس صدرای استان را کمبود فضای مناسب تحصیلی دانست و بیان کرد: عدم واگذاری زمین به اداره کل تبلیغات اسلامی استان این مشکل را بیشتر کرده است.

وی بر لزوم ارتباط موثر با آموزش و پرورش استان در سطح مدیران و کارشناسان تاکید کرد و افزود: این اداره کل آمادگی کامل دارد تا با آموزش و پرورش استان در برنامه‌ها در حوزه فعالیت‌های مرتبط مشارکت داشته باشد.

مدارس صدرا؛ پیشگامان اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست با اشاره به فعالیت 29 نوع مدرسه در نظام آموزش و پرورش استان گفت: با رصد این مدارس در می‌یابیم که مدارس صدرا نزدیکترین نوع مدرسه در حوزه اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان هستند.

وی با بیان اینکه مدارس صدرا در اسنان مورد توجه این اداره کل هستند اظهار کرد: هیچ‌گونه کوتاهی نسبت به این مدارس در استان صورت نخواهد گرفت.

دانافر تصریح کرد: دانش آموزان مدارس صدرا در استان در راستای اهداف و برنامه‌های نظام آمورش و پرورش گام برمی‌دارند .

وی با بیان اینکه باید ذهنیت والدین را نسبت به رسالت آموزش و پروش اصلاح کنیم گفت: باید والدین بپذیرند که تنها رسالت ما آموزش نیست بلکه رسالت مهمتری به عنوان پرورش هم بر عهده این اداره کل است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۵
0
0
به درد نخور ترین مدرسه یزد این مدرسه صدرای میدان باهنر است .با مدیریت فوق العاده بد و دور از شان مدارس معارف . حیف از دانش آموزانی که عمرشان در این مدرسه تلف می شود.
captcha