پایگاه‌های بسیج؛ نقطه عطف امنیت اجتماعی محلات
کد خبر: 3841053
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

پایگاه‌های بسیج؛ نقطه عطف امنیت اجتماعی محلات

گروه اجتماعی ــ مدیر منطقه دو شهرداری یزد نشاط و پویایی شجره طیبه مستحکم بسیج را مثال‌زدنی دانست و آن را الگویی تمام‌عیار برای همگان عنوان کرد و گفت: اقدامات پایگاه‌های بسیج نقطه عطف امنیت اجتماعی محلات خواهد بود.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد پـایگاه های بـسیج را نـقطه عطف امـنیت اجـتماعی محلات عنوان کردبه گزارش ایکنا از یزد، سیدابوالفضل کشفی، مدیر منطقه دو شهرداری یزد 17 شهریورماه در نشست با حضور سرهنگ حسینی، فرمانده سپاه ثارالله یزد با بیان اینکه سپاه و بسیج مایه خیر و برکت است اظهار کرد: تفکر بسیجی است که آرمان‌های انقلاب اسلامی را به سمت رشد و تعالی سوق می‌دهد.

وی تأکید کرد: باید دست در دست هم دهیم تا این تفکر ناب را که از دستورات امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است در تمامی محلات نهادینه ساخته و گسترش دهیم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد نشاط و پویایی شجره طیبه مستحکم بسیج را مثال‌زدنی دانست و آن را الگوی تمام عیار برای همگان عنوان کرد و گفت: سپاه به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نهادی ارزشمند است و در کنار آن حرکت‌های پایگاه‌های بسیج محلات نقطه عطف امنیت اجتماعی محلات خواهد بود.

وی همچنین در این نشست به بررسی مشکلات و مسائل محلات قدیمی و نیز مباحث حاشیه نشینی با اعضاء پرداخت.

سرهنگ حسینی، فرمانده سپاه ثارالله یزد نیز در این نشست ضمن تشکر از فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی منطقه دو در نواحی کمتر توسعه یافته این منطقه گفت: آماده هرگونه همکاری در راستای برنامه‌های مشترک در تمامی محلات، شهرک‌ها و حریم منطقه در راستای طرح‌های بازآفرینی شهری در این مرکز محلات خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha