آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن به شیوه نوین در یزد
کد خبر: 3842951
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن به شیوه نوین در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب(ع) یزد از برگزاری دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به روش نوین خبر داد.

رواخوانی و روان‌خوانی را با سبک جدید بیاموزیمفاطمه تجملیان، مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب(ع) یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: برای اولین بار در یزد شاهد برگزاری دوره روخوانی و روان‌خوانی به روش نوین هستیم و امیدواریم تمام علاقه‌مندان به یادگیری خواندن قرآن در این دوره شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم توسط این مؤسسه افزود: تمام آموزش این دوره به صورت خلاصه جمع‌‌آوری شده و تمام قواعد روخوانی قرآن به این روش در 17 فرمول بیان‌ می‌شود.

تجملیان ادامه داد: در 5 الی 11 جلسه به قواعد روخوانی به روش جدید چارتی، فورمولی، تطبیقی و مقایسه‌ای و 5 الی 7 جلسه نیز به تطبیق قواعد روخوانی قرآن به جهت روان‌خوان شدن قرآن‌آموزان پرداخته خواهد شد.

مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب(ع) یزد همچنین از برگزاری دوره تربیت مربی که همان ارتقاء سطح مربیان است، در حداقل 15 جلسه خبر داد و گفت: استاد مجتبی شعاعی مدرس این دوره هستند.

وی اظهار‌ کرد: این دوره به صورت وب آنلاین با هزینه‌ای بالغ بر 60 هزار تومان در روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 10 الی 12 صبح برگزار می‌شود.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی قرآن و عترت بوتراب(ع) یزد یادآور شد: این مؤسسه با تمسک به مفاهیم انسان ساز قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) و تلاش در جهت تقویت ایمان و اعتقاد افراد جامعه به قرآن و عترت و تعمیق معرفت عمومی، تعمیم مفهوم، درک و تدبر قرآن کریم فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرد.

یادآور می‌شود، مؤسسه بوتراب(ع) واقع در خیابان کاشانی، کوچه حافظ واقع شده و علاقه‌مندان برای شرکت در دوره می‌توانند با شماره 09131568390 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha