اردکان از لحاظ تعداد رقبات در جایگاه دوم استان قرار دارد
کد خبر: 3843188
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

اردکان از لحاظ تعداد رقبات در جایگاه دوم استان قرار دارد

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: شهرستان اردکان از لحاظ تعداد رقبات و از حیث درآمد در جایگاه دوم استان قرار دارد.

اردکان از لحاظ تعداد رقبات در جایگاه دوم استان قرار داردبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد 27 شهریورماه در دیدار با بهروز شهابی‌زاد، فرماندار اردکان با اشاره به تعداد موقوفات و رقبات وقفی موجود در این شهرستان، اردکان را از لحاظ تعداد رقبات و از حیث درآمد در جایگاه دوم استان اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد ضمن اشاره به ظرفیت بالقوه اوقاف اردکان در جهت رونق بخشیدن و سرمایه گذاری اقتصادی در رقبات وقفی، خواستار کمک و مساعدت فرمانداری در جهت به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها شد.

بهروز شهابی‌زاد، فرماندار اردکان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات اوقاف استان در جهت احیاء موقوفات خواستار حل مشکلات موجود در دو موضوع بازارچه نیمه‌ساز بازار نو و زمین پارک جنت آباد شد.

در این نشست مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قول پیگیری موارد مورد نظر از طریق رئیس شورای اسلامی شهر اردکان را اعلام و فرماندار اردکان نیز پیگیر پرداخت بدهی دستگاه‌های دولتی به موقوفات در جهت اجرای نیات واقفان را عهده دار شد.

انتهای پیام

captcha