به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد ظهر امروز، 27 شهریورماه در دیدار حجدتالاسلام نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با وی، با بیان اینکه بنا و اساس استانداری تعامل با تمامی دستگاهها است اظهار کرد: سازمان تبلیغات در شرایط کنونی رسالت حساسی بر عهده دارد و آن ارتقاء سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی در جامعه است .
وی با بیان اینکه به دلایل مختلف اعتماد عمومی در جامعه کاهش پیدا کرده است افزود: مسئولیت تقویت این اعتماد بر عهده نهادها و افرادی است که به نوعی تبلوری از خود نظام هستند چه کسانی مثل ما که مسئولیت اجرایی داریم و چه کسانی که به عنوان اقشار تاثیرگذار در نظام شناخته میشوند.
طالبی تصریح کرد: لذا نحوه فعالیت سازمان تبلیغات میتواند بسیار مهم باشد و در این جهت باید سازمان تبلیغات نقشی فراتراز مسائل و بودجههای تعریف شده برای خود را در سطح جامعه ایفا کند.
استاندار یزد گفت:سازمان تبلیغات باید به دنبال تقویت ارتباط روحانیان با مردم باشد تا بتواند به عنوان به یک سازمان تاثیرگذار در استان نقش آفرینی کند.
طالبی با بیان اینکه ما در بسیاری از موارد در حوزه فعالیتهای دینی به دنبال کارهای سلبی بودهایم افزود: این ریشه بسیاری از معضلاتی است که پس از چهل سال در کشور نه تنها کاهش بلکه افزایش هم داشته اشت لذا باید به سمت کارهای ایجابی تغییر رویه دهیم.
وی تصریح کرد: باید به جای اینکه تنها در جامعه ایجاد محدودیت کنیم با تشکیل شوراهایی به دنبال ارائه برنامه و فعالیتهای جدید در حوزه فعالیتهای دینی فرهنگی باشیم و ما هم به سهم خود آماده حمایت هستیم.
استاندار یزد بیان کرد: نگاه تعاملی با سایر نهادها، دستگاهها ، تشکلها و ... میتواند در پشت پرده خود تزریق احساس مسئولیت را به سایر بخشها به همراه داشته باشد که این نگاه منشا اثرات خیر بسیاری خواهد بود.
وی با گلایه از خالی شدن برخی از فضاها از نیروهای مومن و انقلابی گفت: این عدم حضور به بهانههای مختلف میتواند اثرات منفی بسیاری را به همراه داشته باشد.
انتهای پیام