قاریان یزدی به سوریه اعزام می‌شوند
کد خبر: 3845285
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

قاریان یزدی به سوریه اعزام می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت یزد از اعزام قاریان استان به سوریه خبر داد.

قاریان یزدی به سوریه اعزام می‌شوندمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص اعزام جامعه قرآنی استان به سوریه اظهار کرد: اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کشور در نظر دارد با همکاری کمپین جهانی تلاوت افتخاری قرآن کریم از عاشورا تا اربعین برنامه‌هایی را در سوریه اجرا کنند.

وی افزود: برنامه‌های تلاوت‌های افتخاری قرآن کریم و بانگ اذان به‌صورت زنده در جوار حرم مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه بنت‌الحسین(س) برگزار می‌شود.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان بیان کرد: اعزام افراد در مقطع زمانی ایام محرم و صفر تا پایان سال جاری ویژه آقایان انجام خواهد‌ شد که پس از تأیید ستاد اعزامی، برنامه زمان‌بندی اعزام آنان مشخص خواهد‌ شد.

شایق ادامه داد: هزینه اعزام، اسکان و پذیرایی به عهده ستاد اعزامی بوده و اجرای این ماموریت فاقد هر گونه حق‌الزحمه است.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان بیان‌ کرد: لازم است افراد حداقل ۱۸ سال سن داشته و دارای گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار باشند و توجه داشته‌ باشند که محدودیت خروج از کشور نداشته باشند.

شایق گفت: قاری و موذن خوش‌خوان مورد تأیید ستاد اعزامی، باید یک فایل صوتی از تلاوت و اذان خود را ارسال کند و در بازه زمانی ۱۰ روزه، زمان اعزام خود را پیشنهاد دهد.

وی اضافه کرد: افراد می‌توانند برای ثبت‌نام، مشخصات و موارد درخواستی را به شماره 09901771310 در پیام‌رسان ایتا حداکثر تا تاریخ 15 مهرماه جاری ارسال کنند و یا با شماره تلفن 37331711 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha