۱۶۰ مدرسه علوم و معارف اسلامی در کشور فعالیت دارند
کد خبر: 3845612
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

۱۶۰ مدرسه علوم و معارف اسلامی در کشور فعالیت دارند

گروه معارف ــ رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت کشور از فعالیت ۱۶۰ آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت در کشور خبر داد.

160 مدرسه علوم و معارف اسلامی در کشور فعالیت دارندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت کشور، روز گذشته، 6 مهرماه در دیدار با آیت‌الله ناصری، امام جمعه یزد با اشاره به سابقه فعالیت مدارس صدرا در کشور اظهار کرد: در حال حاضر 160 مدرسه صدرا در سطح کشور فعالیت دارند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت بیان کرد: در مجموع این مدارس به آموزش 11 هزار و 520 دانش آموز در حوزه‌های علوم تخصصی صدرا مشغول هستند.

وی با بیان اینکه در سطح مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تمام تلاش این است که بهترین معلمان به کار گرفته شوند عنوان کرد: سه هزار و 540 نفر کادر آموزشی شامل معلم و مربی در این مدارس کار آموزش دانش آموزان را بر عهده دارند.

تقدیری بیان کرد: مقام معظم رهبری توصیه‌های جدی نسبت به گسترش رشته علوم و معارف اسلامی و تلاش برای اداره دولتی و بدون هزینه این رشته‌ها صورت گرفته تا مردم بتوانند از این دوره‌ها استفاده نمایند.

رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا ولایت با اشاره به اینکه این مدارس وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است، بیان کرد: با هماهنگی مدیران سازمان تبلیغات کشور و استان، اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام

captcha