رزمندگان و ایثارگران گتوندی تجلیل شدند
کد خبر: 3845929
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

رزمندگان و ایثارگران گتوندی تجلیل شدند

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم تجلیل از ۷۰ خانواده معظم شهید، جانباز، رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس در شهرستان گتوند برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم تجلیل از ۷۰ خانواده معظم شهید، جانباز، رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس، با حضور سردار یوسفی، جانشین فرماندهی قرارگاه کربلا، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان گتوند، هفتم مهرماه همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.
سرگرد محمودی یادآور شد: این آیین با حضور سردار یوسفی، جانشین فرماندهی قرارگاه کربلا، امام جمعه، فرماندار، و دیگر مسئولین در سالن اجتماعات دکتر قیصر امین‌پور این شهرستان برگزار شد.
یوسفی، در این مراسم ضمن تشریح ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و دوران هشت ساله دفاع مقدس و چرایی حمله صدام به ایران، به بیان خاطراتی از رزمندگان و ایثارگران و رشادت‌های آنان در عملیات‌های مختلف از جمله بیت‌المقدس، فتح‌المبین و... پرداخت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدپور، امام جمعه شهرستان گتوند نیز در این مراسم گفت: من و کسانی که نسل‌شان بعد از نسل انقلاب هست، باید بدانیم که بهترین نسل، نسل ابتدای انقلاب بود چون رژیمی را که  مورد حمایت جهان بود، ساقط و نظام را عوض کردند که کار بسیار سخت و دشواری بود.
وی اظهار کرد: سختی از بین بردن نظام طاغوت با آن همه عقبه‌ای که داشت، کار دلاوران و شیرجوانانی بود که با تبعیت از رهبر کبیر انقلاب به آن دست پیدا کردند؛ جوانان نسل انقلاب در هشت سال دفاع مقدس، نیز با ایثار و از خودگذشتگی در رزمی نابرابر، پیروز شدند.
امام جمعه گتوند ادامه داد: صدام یک تئوریسین متفکر و قوی بود، اما در مقابل جوانان ایرانی و رزم‌آوران شیعه و سنی ایران سر تسلیم فرود آورد.
وی در پایان سخنان خود بر اهمیت تکریم خانواده معظم شهدا تأکید کرد.
داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha