طرح «صبح زندان شمیم قرآن» در یزد اجرا شد
کد خبر: 3846417
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

طرح «صبح زندان شمیم قرآن» در یزد اجرا شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- طرح «صبح زندان شمیم قرآن» در زندان شماره ۲ یزد به اجرا درآمد.

اجرای طرح “صبح زندان شمیم قرآن” در زندان شماره ۲ یزدبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی زندان مرکزی یزد، طرح «صبح زندان شمیم قرآن» در زندان شماره ۲ یزد به اجرا درآمد.

در این طرح مددجویان همه روزه پس از اجرای ورزش صبحگاهی با حضور در دارالقرآن شهید حججی زندان شماره ۲ به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند که با حضور حداکثری مددجویان انجام می‌شود.

همچنین طرح معنوی «من به نماز عشق می‌ورزم» با حضور مددجویان این زندان در یکی از مساجد شهرستان به صورت هفتگی با شرکت در نماز جماعت در حال برگزاریست.

حمیدکامل برون، رئیس زندان شماره ۲ یزد با اعلام این خبر گفت: این طرح همزمان با ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان آغاز شده چرا که اهمیت به موضوع نماز از برنامه‌های اصلاحی و تربیتی مددجویان است.

وی افزود: برنامه‌های اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌ها از اولویت‌های کار زندانبانی است که در این راستا مددجویان زندان شماره ۲ با تاسی از امام حسین(ع) درخصوص نماز و احادیث مرتبط با این موضوع و تاکید به شرکت در نمازهای جماعت و تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.

یادآور می‌شود به همت واحد فرهنگی و تربیتی زندان شماره ۲، مددجویان هر هفته با یکی از مساجد و موقعیت آن آشنا شده و به همراه رئیس و مسئول فرهنگی در آن مکان مقدس حضور یافته و به اقامه نماز جماعت و تلاوت قرآن می‌پردازند.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha