آسایشگاه جانبازان یزد در دهه فجر افتتاح می‌شود
کد خبر: 3846535
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

آسایشگاه جانبازان یزد در دهه فجر افتتاح می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه ساختمان جدید آسایشگاه جانبازان با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست، از افتتاح آن در در دهه فجر امسال خبر داد.

آسایشگاه جانبازان یزد در دهه فجر افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ظهر امروز، 9 مهرماه در آیین معارفه مدیرکل جدید بنیاد شهید استان اظهار‌ کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران آبرو و عزت جامعه هستند و اکنون بالندگی ملت ایران ناشی از صبر و استقامت این عزیزان است.

وی افزود: ما نتوانستیم برای رشادت‌های خانواده‌های شاهد و ایثارگر اقدامی درخور شان انجام دهیم و اگر کاری صورت گرفته به دعای خیر جانبازان و خانواده‌های شهیدان بوده که توانستیم برای آنان فعالیت کنیم البته کارهای انجام گرفته به هیچ عنوان رشادت‌های آنان را جبران نخواهد کرد.

ابراهیمی با اشاره به دو دوره مدیریتی در طول شش سال خدمت‌ در این عرصه ضمن قدردانی از همکاران در بخش‌های مختلف سازمان تصریح‌ کرد: بنیاد شهید یک کشور کوچکی است که از وزات‌خانه‌ها و سازمان‌های زیادی تشکیل شده که در کنار هم تعامل و همکاری دارند.

وی ادامه داد: انجمن‌ها و کانون‌های ارزشمندی در طی این سال‌ها تاسیس شده‌ و مشارکت‌های خوبی با بنیاد دارند که کانون جانبازان قطع عضو و آزادگان و انجمن یادگاران شاهد از آن جمله‌اند.

ابراهیمی با اشاره به ایجاد تکریم ارباب رجوع با رویکرد اقتصاد مقاومتی گفت: در قالب این طرح توانستیم با تعامل قدم مثبتی در جهت تکریم خانواده‌های شاهد برداریم که در این راستا به صورت هفتگی و در روز‌های خاص عیادت و سرکشی بیماران و جانبازان انجام شد و توانستیم در طرح رضایت سنجی از بین ۸۰ دستگاه رتبه هفتم را به دست آوریم.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ شود زیرا سبب می‌شود جامعه از بلایا به دور و حفظ شود.

وی رونمایی از نرم‌افزار جامع مستندات جانبازان و شهیدان به همراه وصیت‌نامه، زندگی‌نامه، محل تولد، محل شهادت و عملیات‌های جنگی توسط آیت‌الله ناصری، امام جمعه یزد را از دیگر اقدامات برشمرد و یادآور شد: این نرم‌افزار از کافه بازار قابل دانلود است و در اختیار عموم مردم به خصوص افرادی که یادواره برگزار می‌کنند، قرار دارد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته آسایشگاه جانبازان با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است از افتتاح آن در در دهه فجر امسال خبر داد و بیان کرد: ساماندهی و زیباسازی ۷۳ گلزار‌ شهدا از مجموع ۳۲۷ گلزار شهدای استان در حال انجام است و تا پایان تیرماه سال آینده به اتمام خواهد رسید و ان‌شالله بتوانیم دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

 

انتهای پیام
captcha