ثبت اطلاعات 1680 مداح و شاعر آیینی یزدی در سامانه طوبی
کد خبر: 3846544
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

ثبت اطلاعات 1680 مداح و شاعر آیینی یزدی در سامانه طوبی

گروه اجتماعی ــ رئیس کانون مداحان و شعرای آیینی استان یزد از ثبت اطلاعات یک هزار و 680 مداح و شاعر آیینی استان در سامانه طوبی خبر داد.

ثبت اطلاعات 1680 مداح و شاعر آیینی استان یزد در سامانه طوبیبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین آبیاری، رئیس کانون مداحان و شعرای آیینی استان یزد ۹ مهرماه در نشست روسای کانون مداحان و شعرای آیینی استان در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر لزوم تربیت مربی در حوزه مداحی استان اظهار کرد: قدم اول در حوزه تربیت مداحان جوان بهره‌گیری از ظرفیت مداحان پیشکسوت با نگاه به نیازهای روز جامعه است.

وی با اشاره به ثبت‌نام بالغ بر 1680 نفر از مداحان و شعرای آیینی استان در سامانه طوبی افزود: در این راستا دوره‌های تعیین سطح برگزار و فرآیند صدور کارت در حال انجام است.

آبیاری با اشاره به رشد هیئات بانوان و آسیب‌های موجود در این حوزه گفت: باید در خصوص ساماندهی مداحان خواهر نیز برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

رئیس کانون مداحان و شعرای آیینی استان یزد نبود اهرم اجرایی قانونی را یکی از چالش‌های پیش روی این شورا دانست و گفت: این کانون در راستا برخورد با برخی از انحراف‌های موجود در این حوزه نیازمند حمایت‌های قانونی لازم است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha