حمایت کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از ۱۶ هزار سالمند
کد خبر: 3846583
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

حمایت کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از ۱۶ هزار سالمند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: ۱۶ هزار و ۵۴۳ خانوار با جمعیت ۳۴ هزار و ۷۸۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سالمند هستند.

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ۱۶هزار سالمند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان روز گذشته، 9 مهرماه در همایش تجلیل از سالمندان با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از ۴۰ هزار خانوار تحت حمایت از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۵۴۳ خانوار با جمعیت ۳۴ هزار و ۷۸۲ نفر از مددجویان این نهاد را در سال جاری سالمندان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه سالمندان، سرمایه‌های ارزشمندی هستند که مردم و خانواده‌ها باید بیش از بیش از فیض حضور آن‌ها بهره‌مند شوند، افزود: رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد ضعیف و نیازمند جامعه است و از جمله برنامه‌های این نهاد در خدمات‌رسانی به سالمندان بازدید از خانواده سالمندان در قالب طرح مفتاح‌الجنه است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره به خدمات کمیته امداد برای سالمندان، گفت: تمامی خدمات این نهاد از جمله معیشتی، پرداخت هزینه‌های درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی، برگزاری کارگاه‌های آموزش گروهی سالمندان با موضوع سلامت روان و بهداشت، اردوهای زیارتی، کمک به اشتغال فرزندان و جهیزیه، تأمین مسکن و تسهیلات قرض‌الحسنه ازجمله خدمات این نهاد به مددجویان سالمند است.

مبشری تصریح کرد: در زمینه ارائه سبدغذایی به سالمندان، در سال جاری ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در قالب سبد غذایی به ۳۷۳ نفر از سالمندان بیمار و زمین‌گیر استان پرداخت‌ شده است.

وی با اشاره به اعزام سالمندان به اردوهای زیارتی، بیان کرد: به‌مناسبت هفته سالمند، ۲۰ نفر از سالمندان تحت حمایت این نهاد در استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha