مدیران و معلمان؛ افسران اصلی تحقق تمدن نوین اسلامی
کد خبر: 3847017
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

مدیران و معلمان؛ افسران اصلی تحقق تمدن نوین اسلامی

گروه اجتماعی- دبیر ستاد اجرایی گام دوم انقلاب در استان یزد گفت: مشارکت دستگاه‌ها، مردم و جوان‌گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد و افسران اصلی تحقق تمدن نوین اسلامی مدیران و معلمان هستند.

مدیران و معلمان؛ افسران اصلی تحقق تمدن نوین اسلامیبه گزارش ایکنا از یزد، مهدی دهقان خاوری، دبیر ستاد اجرایی گام دوم انقلاب در استان یزد 11 مهرماه در جلسه بیانیه گام دوم انقلاب از سلسله مباحث تحلیل مبانی و تبیین راهکارهای تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، ضمن گریزی بر انقلاب‌ها و اهداف آن در جهان اظهار کرد: انقلاب‌ها در قرن‌های اخیر در دنیا ازآرمان‌هایشان فاصله گرفته‌اند ولی انقلاب اسلامی ایران بر آرمان‌ها و اهدافش پایبند است.

دهقان خاوری افزود: دشمنان انقلاب با به کارگیری تمام توان خود در خارج و داخل کشور منتظر بودند که انقلاب چهل سالگی خود را نبیند ولی به کوری چشمان آنها و عنایت حضرت بقیه الله الاعظم این خواب را به گور بردند.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مهم و استراتژیک است و دچار خود سانسوری نشده و مشکلات موجود در آن دیده شده است و عدم تحقق برخی شعارها و مشکلات دقیقا بیان شده و همچنین راهکارها جهت محقق شدن اهداف نیزارائه شده است .

دهقان خاوری تصریح کرد: مشارکت دستگاه‌ها، مردم و جوان گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد و افسران اصلی تحقق تمدن نوین اسلامی مدیران و معلمان هستند .

علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این جلسه گفت: گام دوم انقلاب منشوری است پیش روی آموزش و پرورش که باید به برنامه‌های اجرایی و عملیاتی تبدیل شود .

سرداری افزود: دبیرخانه دانش آموزی گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش جهت شناخت این منشور و همچنین نظرات مقام معظم رهبری توسط دانش آموزان و شناخت گفتمان انقلاب اسلامی و اهداف آن تشکیل شده است که نوجوانان ما اگر انقلاب اسلامی و اهداف آن را بدانند و بشناسند قطعا از انقلاب دفاع و حفاظت می‌کنند.

وی بیان کرد: تشکیل گروه‌ها و جلسات اندیشه ورزی، ایده پردازی و طرح‌های خلاقانه و نو با حضور تشکل‌های دانش آموزی و با محوریت آنها می‌تواند برای رفع مشکلات کمک کند .

انتهای پیام
captcha