کانون پرورش فکری در پرورش نسلی متفاوت تلاش کند
کد خبر: 3849164
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷

کانون پرورش فکری در پرورش نسلی متفاوت تلاش کند

گروه اجتماعی ــ فرماندار یزد از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان یک نهاد تأثیرگذار یاد کرد و گفت: این نهاد و مسائل مرتبط با آن نباید در روزمرگی مغفول بماند چون توان این را دارد که نسل آینده را متفاوت و با توان‌مندی‌های بالا، تربیت کند.

پرورش کودکان با رفتارهای درست انسانی در کانون محقق شده استبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار، 20 مهرماه در جمع اعضای موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد: افرادی که در گذشته عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بودند و امروز به انسان‌های موفق در رشته‌های مختلف تبدیل شده‌اند، حاصل تلاش دلسوزانه‌ مربیان کانون هستند.

وی ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از کسب رتبه‌های ملی و بین‌المللی توسط اعضای کانون در رشته‌های مختلف، بیان کرد: اعتقاد دارم در هیاهوی مسائل مهم اقتصادی امروز، مشکلات صنعت و بسیاری از دغدغه‌های دیگر اقتصادی که به‌واسطه‌ تنوع کار در فرمانداری با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، باید به مراکزی همچون آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز توجه ویژه داشت.

رستگاری تأکید کرد: باید دغدغه‌ها، مسائل، نیازها و مشکلات این مراکز را بشنویم و آن‌ها را شناسایی کنیم و برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

فرماندار یزد با اشاره به این‌که معتقدم باید از ظرفیت اعضای موفق کانون برای مسئولیت‌های آینده استفاده کرد، افزود: علاقه‌مند به آشنایی با اعضای موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در همین راستا هستم.

وی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان یک نهاد تأثیرگذار یاد کرد و گفت: این نهاد و مسائل مرتبط با آن نباید در روزمرگی مغفول بماند چون توان این را دارد که نسل آینده را متفاوت و با توان‌مندی‌های بالا، تربیت کند.

رستگاری با اشاره به رسالت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: کانون توانسته نسل آینده را مهربان‌تر، با رفتارهای انسانی قوی‌تر و ویژگی‌های درست انسانی پرورش دهد. از دغدغه‌های کانون مطلع هستم و تلاش ما این است که با انجام برخی اقدامات شرایط بهتری در این مجموعه ارزش‌مند رقم بخورد.

رستگاری اظهارامیدواری کرد که به‌زودی شاهد موفقیت‌های کانونی‌ها در مسابقات ملی و بین‌المللی باشیم.

سیدحسین پیغمبری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این نشست با معرفی اعضای کانون که امروز به جوانانی موفق در زمینه‌های پزشکی، کارآفرینی، مهندسی و... تبدیل شده‌اند، اظهار کرد: این افراد از افتخارات کانون هستند و کانون به وجود آن‌ها می‌بالد.

وی از فرماندار یزد نیز تقدیر کرد و گفت: کمتر مسئولی چنین دغدغه‌مند در حوزه‌ فرهنگ به‌ویژه نسبت به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیده‌ام و امیدواریم بتوانیم با همکاری‌های مستمر، از حمایت‌های فرماندار یزد بهره‌مند باشیم.

انتهای پیام
captcha