برگزاری نمایشگاه «دهه وقف» با حضور اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی
کد خبر: 3851327
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

برگزاری نمایشگاه «دهه وقف» با حضور اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ نمایشگاه «دهه وقف» از سوی اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از تاریخ 4 تا دهم آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته وقف و همزمانی با دهه آخر ماه صفر، اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی طی برنامه‌ریزی و نشست‌های انجام شده با مدیران مؤسسات قرآنی، اقدام به برپایی نمایشگاهی با هدف به نمایش گذاشتن عملکرد نهادهای قرآنی و تبلیغ فعالیت‌های فرهنگی- مذهبی کرده است.

در این راستا، محمد صالح‌نیا، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته وقف و اجرای طرح افق(اجتماعی- فرهنگی- قرآنی)، نمایشگاهی با حضور اتحادیه مؤسسات قرآنی و برخی از نهادهای قرآنی استانی و ارائه دستاوردهای آنان در حرم امامزاده سیدعباس(ع) شهرستان بجنورد برپا می‌شود. همچنین به منظور آشنایی با اداره اوقاف و امور خیریه، عملکرد این مرکز در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

در ادامه لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن وعترت استان نیز گفت: اتحادیه مؤسسات قرآنی به نمایندگی از سوی 46 مرکز و مؤسسه قرآنی در نمایشگاه «دهه وقف» حاضر خواهد شد و به ارائه گزارش تصویری فعالیت‌های قرآنی و محصولات فرهنگی- مذهبی در قالب پوستر و بنرهای تبلیغاتی می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنایی با فعالیت‌های نهادهای قرآنی استان، به امامزاده سیدعباس(ع) به نشانی بخش مرکزی شهر بجنورد، میدان دفاع مقدس از تاریخ 4 تا 10 آبان‌ماه مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha