آغاز هفته خیریه اسلامی در انگلیس
کد خبر: 3851472
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

آغاز هفته خیریه اسلامی در انگلیس

گروه بین‌الملل ــ با آغاز هفته خیریه اسلامی در انگلیس، مسلمانان این کشور اقدام به جمع‌آوری و اهدای کمک‌های خود به نیازمندان می‌کنند.

آغاز هفته خیریه اسلامی در انگلیسبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ابوت اسلام، هفته خیریه اسلامی از امروز، دوشنبه، در انگلیس آغاز شد. خیریه اسلامی Islamic Relief بنیانگذار این مناسبت و یکی از سازمان‌های فعال اسلامی در زمینه امور خیریه در انگلیس است.
 
این نهاد اسلامی که 16 سال پیش کار خود را در لندن آغاز کرد، اعلام کرده که امسال هفته خیریه انگلیس را با شعار «توان خود را یکپارچه می‌کنیم» برگزار می‌کند.

در پایگاه اطلاع‌رسانی این خیریه آمده است: در سراسر جهان، میلیون‌ها کودک آسیب‌پذیر در فقر زندگی می‌کنند. در هفته خیریه از مردم دعوت می‌شود تا برای حمایت از پروژه‌های کودک محور کمک مالی کنند.

خیرین در این هفته تلاش می‌کنند که برای کودکان فقیر امنیت غذایی فراهم شود، کودکان یتیم تحت حمایت قرار گیرند و به مردم آسیب‌دیده از حوادث طبیعی کمک شود.

طی 16 سال از آغاز نام‌گذاری این هفته، هزاران مسلمان برای کمک به افراد نیازمند گرد هم آمده‌اند. این کمک‌ها به افراد نیازمند در نقاط مختلف جهان از کیپ تاون در آفریقای جنوبی تا کالیفرنیای آمریکا تعلق گرفته است. طی این مدت مبلغ 8.1 میلیون پوند کمک جمع‌آوری شده است.
 
انتهای پیام
captcha