برنامه‌های بزرگداشت 13 آبان با محوریت دانش‌آموزان برگزار شود
کد خبر: 3852719
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

برنامه‌های بزرگداشت 13 آبان با محوریت دانش‌آموزان برگزار شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: برنامه‌های گرامیداشت روز دانش‌آموز باید با محوریت نوجوانان، جوانان و تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شود.

برنامه‌های بزرگداشت 13 آبان با محوریت نوجوانان و جوانان برگزار شودبه گزارش ایکنا از یزد، عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد 4 آبان ماه در نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت 13 آبان با تاکید بر حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی این روز اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت روز دانش آموز باید با محوریت نوجوانان، جوانان و تشکل‌های دانش آموزی برگزار شود.

دانافر با گرامیداشت مناسبت‌های 13 آبان و تجلیل از رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب نقش برجسته و موثری داشتند و و این نقش آفرینی باید برای نسل حاضر تشریح وتبیین شود.

وی با یادآوری حضور منسجم دانش آموزان و دانشجویان در شکل گیری، تداوم و به ثمر رسیدن انقلاب و هم در تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم گفت: هم اکنون نیز رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش نوجوانان و جوانان توجه هوشمندانه‌ای داشته‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت والای دانش آموزی و فرهنگیان ادامه داد: روز 13 آبان روز دانش آموز است و انتظار می‌رود از توانمندی‌های دانش آموزان و تشکل‌های دانش آموزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تربرنامه‌های این روز استفاده شود.

دانافر با دعوت از دانش آموزان و فرهنگیان برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان بیان کرد: 13آبان یک روز ملی و تاریخی است که به نا امیدی دشمن منجر شده است و این روز همواره باید روز نا امیدی دشمنان و استکبار باشد.

انتهای پیام
captcha