دلگرمی مددجویان سیل‌زده گلوگاهی با کمک‌رسانی به موقع کمیته امداد
کد خبر: 3855143
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

دلگرمی مددجویان سیل‌زده گلوگاهی با کمک‌رسانی به موقع کمیته امداد

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: بارندگی شدید روز‌های اخیر موجب خسارت به برخی از مددجویان در روستا‌های شهرستان گلوگاه شد که مددرسانی به موقع خیران و کمیته امداد به این سیل‌زدگان موجب دلگرمی آن‌ها شد.

دلگرمی مددجویان سیل‌زده با کمک‌رسانی به موقع کمیته امدادبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، رضا نوروزی جعفری، مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: بلافاصله پس از وقوع سیل کارکنان این نهاد با حضور به موقع در منطقه به کمک سیل‌زدگان شتافتند.

وی افزود: کمیته امداد مازندران پس از برآورد خسارت توسط کارشناسان، ملزومات مورد نیاز مددجویان را تهیه و بین آن‌ها توزیع کردند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: به مددجویان روستا‌های لمراسک، ولمازو، تیرتاش، گلوگاه و یک خانواده در روستای کوهستان بهشهر خسارت وارد شد که تلاش برای خدمت‌رسانی به آن‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بازدید‌های میدانی از مناطق سیل زده انجام شده است، افزود: کمک‌های ارائه‌ شده به مددجویان سیل‌زده شامل؛ یخچال، فرش، تلویزیون، پتو، موکت، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی و... بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، در سیل دو روز گذشته به پنج طرح اشتغال در بخش‌های دامداری و صنفی آسیب جزیی وارد شده است، بیان کرد: برای رفع مشکلات مجریان طرح‌های اشتغال در این مناطق اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی افزود: هفت واحد مسکن مددجویی در گلوگاه دچار آبگرفتگی شد که دو واحد آن در معرض آسیب جدی قرار دارد و در صورت تایید از سوی کارشناسان بنیاد مسکن، کمیته امداد آمادگی دارد تا خدمات عمرانی، تعمیر و بازسازی این واحد‌های مسکونی را انجام دهد.

نوروزی جعفری گفت: در مازندران ۸۱ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد یک‌هزار و ۶۴۲ خانوار در گلوگاه ساکن هستند.

وی افزود: بارندگی شدید ۱۲ آبان‌ماه امسال موجب شد تا به مددجویان روستا‌های لمراسک، ولمازو، تیرتاش در گلوگاه و یک خانوار مددجو در روستای کوهستان بهشهر خسارت وارد شود که مددرسانی به موقع خیران و کمیته امداد مازندران این مددجویان سیل زده را دلگرم کرد.

انتهای پیام
captcha