تجهیزات و امکانات مورد نیاز مركز تکمیل می‌شود
کد خبر: 3856107
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
وزير بهداشت در آيين افتتاح مركز سلامت حسن آباد یزد؛

تجهیزات و امکانات مورد نیاز مركز تکمیل می‌شود

گروه اجتماعی ــ وزير بهداشت در مراسم افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت حاج محمد تیموری منطقه حسن آباد شهرستان یزد گفت: تجهیزات و امکانات مورد نیاز مركز تکمیل می‌شود.

تجهیزات و امکانات مورد نیاز مركز تکمیل می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سعید نمکی، وزیر بهداشت عصر امروز، 19 آبان‌ماه در مراسم افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت حاج محمد تیموری منطقه حسن آباد شهرستان یزد ضمن تقدیر از مشارکت خیّر نیک اندیش، حاج محمد تیموری در ساخت مرکز جامع خدمات سلامت حسن آباد یزد اظهار کرد: بزرگترین سرمایه انسان در دنیا و آخرت، حل مشکلات مردم و دعای هر انسان پس از مراجعه و بهبود در این مرکز، تا ابد خیر خواهد بود.

وی افزود: در دنیا هیچ عمل خیری بالاتر از رسیدگی به دردمندان نیست. قول می‌دهیم که امکانات و تجهیزات مورد نیاز این مرکز را تکمیل کنیم و پزشک متخصص نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به این مرکز اعزام شود.

وزیر بهداشت بیان کرد: دستور اختصاص ۵ یونیت دندانپزشکی به مرکز جامع خدمات سلامت حسن آباد را صادر کردم که در چند نوبت تامین می‌شود، اما به زودی دو یونیت تامین می‌شود، همچنین، با مجوز راه اندازی داروخانه در این مرکز موافقت کردیم تا مردم مستحق این منطقه مشکلات کمتری داشته باشند.

یادآور می‌شود مرکز جامع خدمات سلامت حاج محمد تیموری منطقه حسن آباد شهرستان یزد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۱۳۹۰ متر مربع ساخته و تجهیز شده که دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن توسط حاج محمد تیموری از خیرین یزدی تامین شده است.

همچنین در مراسمی با حضور وزير بهداشت، مركز خدمات جامع سلامت شبانه روزي صدرآباد رستاق اشكذر با حجم عمليات ١٠٥٠ مترمربع و صر ف ٢/١ ميليارد تومان اعتبار خيّري و ١/٧ ميليارد تومان اعتبار دولتي به بهره برداري رسيده است.

با بهره برداري از اين مركز، تعداد هشت هزار و ٦٢٥ نفر از جمعيت اشكذر تحت پوشش خدمات پزشك، دندانپزشك، مراقب سلامت، بهورز، بهداشت محيط، بهداشت حرفه‌اي، كارشناس تغذيه، روان، ماما و آزمايشگاه قرار می‌گيرند.

عمليات احداث اين مركز از سال ٩٥ آغاز و در سال جاري توسط وزير بهداشت به بهره برداري رسيد.

انتهای پیام
captcha