دهمین محفل «انس با قرآن» اردکان برگزار می‌شود
کد خبر: 3856388
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
با حضور قاری بین‌المللی؛

دهمین محفل «انس با قرآن» اردکان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دهمین محفل انس با قرآن و عترت صادقیه شهرستان اردکان با عنوان «شب آسمانی ۱۰» به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

دهمین محفل اُنس با قرآن و عترتِ صادقیه اردکانبه گزارش ایکنا از یزد، دهمین محفل انس با قرآن و عترت صادقیه شهرستان اردکان با عنوان «شب آسمانی ۱۰» به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم علیرضا هاتفی، قاری نوجوان شهرستان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت و در ادامه آیت الله احمدی فقیه یزدی، استاد حوزه به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

این مراسم با حضور قاری ممتاز بین المللی، حاج حامد علیزاده از مشهد و اجرای حامد سلطانی، مجری توانمند استان برگزار خواهد شد.

اجرای تواشیح توسط گروه بین المللی بینات یزد، قرعه کشی کمک هزینه سفر کربلا، مشهد مقدس و قم از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی که به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام صادق (ع)اردکان با عنوان صادقیه و همکاری مسجد حضرت بقیه الله الاعظم (عج) اردکان برگزار می‌شود، است.

این مراسم معنوی روز جمعه، ۲۴ آبان ماه جاری بعد از نماز مغرب و  عشاء در محل مسجد حضرت بقیت‌الله الاعظم (عج) شهرستان اردکان واقع در بلوار آیت الله خاتمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha