ازدواج ۲۵۲ نیازمند یزدی با کمک ۶۷۸ میلیون تومانی کمیته امداد
کد خبر: 3856396
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

ازدواج ۲۵۲ نیازمند یزدی با کمک ۶۷۸ میلیون تومانی کمیته امداد

گروه اجتماعی ــ قائم مقام کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد در سال جاری ۶۷۸ میلیون تومان برای ازدواج نیازمندان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

ازدواج ۲۵۲ نیازمند یزدی با کمک ۶۷۸ میلیون تومانی کمیته امدادبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمدحسین باقریان، قائم مقام کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه ازدواج مورد تأکید و سفارش دین مبین اسلام است اظهار کرد: طی شش‌ماهه نخست امسال ۲۵۲ مورد کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و پسران تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان اهدا شد.

وی افزود: این نهاد طی شش‌ماهه نخست سال جاری ۶۷۸ میلیون تومان برای ازدواج نیازمندان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

قائم مقام کمیته امداد استان یزد ادامه داد: حمایت از ازدواج و کمک به تأمین جهیزیه جامعه هدف تحت حمایت و پرداخت تسهیلات ازدواج یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد برای ترویج ازدواج ساده و تحکیم نهاد خانواده است.

باقریان یادآور شد: سال گذشته ۴۹۶ مورد کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان اهدا شد، یک میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات در این خصوص پرداخت‌ شده است.

انتهای پیام
captcha