توزیع 58 سری جهیزیه بین زوج‌های جوان لرستانی
کد خبر: 3856660
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

توزیع 58 سری جهیزیه بین زوج‌های جوان لرستانی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اعطای 58 سری جهیزیه به زوج‌های مسجدی لرستان خبرداد و اظهار کرد: طی سال گذشته و امسال 58 سری جهیزیه بین زوج‌های جوان توزیع شده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و بنیاد برکت، طی سال گذشته تاکنون 58 سری جهیزیه شامل 14 قلم ضروری تهیه و بین زوج‌های مسجدی لرستان توزیع شده است.
در این راستا سه‌شنبه، بیست و یکم آبان طی مراسمی 35 سری جهیزیه تهیه شده بین زوج‌های جوان مسجدی معرفی شده از سوی روحانیون مستقر توزیع شد.

بنابراین گزارش، سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در حاشیه این مراسم با اشاره به این‌که در این طرح 23 سری جهیزیه طی سال گذشته توزیع شده است، عنوان کرد: امسال نیز 35 سری جهیزیه بین زوج‌های مسجدی لرستان توزیع شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به اجرای طرح «هر مسجد یک جهیزیه» با همکاری بنیاد برکت در استان، عنوان کرد: لرستان نخستین استان کشور در اجرای طرح «هر مسجد، یک جهیزیه» با همکاری بنیاد برکت است.
وی ادامه داد: جهیزیه‌های تهیه شده در قالب این طرح در سطح استان و در بین شهرستان‌های مختلف توزیع می‌شود.
مهدوی‌امین با بیان این‌که یک‌هزار و ۶۸۰ مسجد در لرستان وجود دارد که ظرفیت عظیمی برای انجام اقدامات خِیر است، تصریح کرد: حتی اگر ظرفیت نیمی از این مساجد به‌کار گرفته شود تحول عظیمی در حوزه تهیه جهیزیه زوج‌های با بضاعت مالی پایین رخ می‌دهد و ازدواج جوانان را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام
captcha