مرحله استانی مسابقات قرآنی فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد
کد خبر: 3857261
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

مرحله استانی مسابقات قرآنی فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی فرزندان شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات 100 نفر شرکت کردند.

محمدرضا داوطلب، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی بنیاد شهید خبر داد و اظهار کرد: سی‌ویکمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان 7 تا 15 سال شاهد و ایثارگر استان گیلان امروز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در دوره مذکور بیش از یکصد نفر از فرزندان معظم شاهد و ایثارگر در بخش خواهران و برادران از 16 شهرستان گیلان حضور داشتند، تصریح کرد: رشته‌های این دوره از مسابقات شامل قرائت، ترتیل و حفظ بود که با حضور داوران مطرح قرآنی برگزار شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه نفرات اول مرحله استانی مسابقات قرآن فرزندان شاهد و ایثارگر به تفکیک جنسیت و رشته به مرحله‌ کشوری راه پیدا خواهند کرد، گفت: مرحله کشوری بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

داوطلب نشر و گسترش فرهنگ قرآنی در بین جامعه هدف، جذب و مشارکت حداکثری ایثارگران، آموزش و ارتقای سطح معلومات، ایجاد رقابت سازنده و شناسایی نخبگان قرآنی ایثارگر را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات دانست.

انتهای پیام
captcha