40 عنوان برنامه شاخص در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3858212
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

40 عنوان برنامه شاخص در یزد اجرایی می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری 40 عنوان برنامه شاخص به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج در این استان خبر داد.

40 عنوان برنامه شاخص در یزد اجرایی می شودبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز، 28 آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج ۴۰ عنوان برنامه شاخص طراحی شده که در قالب ۴۰۰ برنامه رده و در 2 هزار رده سپاه و بسیج اجرا می‌شود.

وی بسیج، 40 سال خدمت، جهاد، شهادت را شعار محوری هفته بسیج امسال دانست و افزود: هفته بسیج از روزپنجشنبه ۳۰ آبان ماه با غبارروبی گلزار شهدا آغاز می‌شود و همزمان نیز گلزارهای شهدای سراسر استان غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

سرهنگ پورشمسی با اشاره به فضاسازی میدان امیرچقماق با ۴۰ گلدان مزین به نام شهدا گفت: روز جمعه اول آذرماه رزمایش اقتدار بسیجیان در موقعیت شهید رشیدی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری همایش بانوان انقلابی به همت بسیج جامعه زنان در محل حسینیه ثارالله در روز شنبه 2 آذرماه گفت: همچنین در این روز جشنواره جهادگران علم و فناوری نیز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری کنگره ملی شعر بسیج با عنوان در امتداد حضور به همت بسیج هنرمندان در استان خبر داد و گفت: این برنامه با حضور 70 شاعر کشوری در سالن شهید عباسپور برگزار خواهد شد.

وی شب خاطره گویی بسیج را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: در این برنامه فعالان بسیجی 4 شهرستان ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم به بیان خاطرات خود خواهند پرداخت.

پورشمسی شکوه اقتدار در مسجد روضه محمدیه با حضور اقشار بسیج و اعزام همزمان 40 گروه جهادی را از  دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: بعضی از گروه‌های جهادی با فعالیت اجتماعی تشکیل شده اند که در 17 منطقه کم برخوردار استان به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی در حوزه بلاهای طبیعی، گروه‌های تبلیغ، گروه‌های صنعت، میز خدمت، رسانه و گروه جهادی حقوقی در استان مشغول فعالیت هستند که هم اکنون 40 حقوقدان مشاور در 40 مسجد فعالیت دارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: روز پنج شنبه 7 آذرماه جشنواره استانی سرود و تواشیح را خواهیم داشت که با حضور 40 گروه برتر استانی و تجلیل از گروه های برتر در سالن شهیدان پاکنژاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha