دانشجویان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی هستند
کد خبر: 3858636
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

دانشجویان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی هستند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: دانشجویان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند و باید با هوشیاری و بصیرت کامل این دوره را با موفقیت سپری کنند.

دانشجویان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی هستندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 30 آبان ماه در نشست آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه یزد با بیان اهمیت دوره دانشجویی در تعیین سرنوشت فرداظهار کرد: دانشجویان در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند و باید با هوشیاری و بصیرت کامل این دوره را با موفقیت سپری کنند.

حجت‌الاسلام زارع با تشریح برنامه‌های مختلف دشمن در به انحراف کشیدن جوانان بیان کرد: استکبار جهانی جوانان مسلمان را دشمن اول خود می‌داند زیرا این جوانان انقلابی بودند که با گوش سپردن به فرمان حضرت امام خمینی(ره) دست چپاولشان از میهن اسلامی را کوتاه کردند.

وی تأکید کرد: دانشجویان به‌ویژه منتسبین شهدا و ایثارگران باید جدیت بیشتری داشته باشند و راه برون‌رفت کشور از بحران‌های مختلف، به دست جوانان مؤمن و انقلاب است.

فاضلی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد نیز در این نشست برنامه‌های مختلف بنیاد در حوزه آموزش عالی تشریح و بر لزوم تعامل و ارتباط مداوم دانشجویان با ستاد شاهد و ایثارگر تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha