تفکر بسیجی؛ تفکری نشئت گرفته از اندیشه‌های متعالی امام(ره)
کد خبر: 3858686
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

تفکر بسیجی؛ تفکری نشئت گرفته از اندیشه‌های متعالی امام(ره)

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تفکر بسیجی، تفکری ناب است که از اندیشه‌های متعالی حضرت امام خمینی(ره) نشئت گرفته و ریشه در فرهنگ علوی دارد.

تفکر بسیجی؛ تفکری نشات گرفته از اندیشه‌های متعالی امامبه گزارش ایکنا از یزد، رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، شب گذشته، ۳۰ آبان ماه در جلسه شورای اداری استان به مناسبت هفته بسیج در محل ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان اظهار کرد: بسیج چهل سال پیش توسط حضرت امام خمینی تاسیس شد و هم اکنون رشد و بالندگی این نهاد را شاهد هستیم و می‌تواند ظرفیت‌های فوق العاده‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: تفکر بسیج، تفکری ناب است که از اندیشه‌های متعالی حضرت امام نشات گرفته و ریشه در فرهنگ علوی دارد و فرهنگ علوی که به فکر محرومیت‌زدایی است و همچنین ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد تا جان و هستی خود را در راه مقدسی که انتخاب کرده، فدا کند.

پورشمسی افزود: بسیج خادم و مردم یار است و اگر مورد سرزنش قرار گیرد در رسالت الهی و ولایی خود کوتاهی نخواهد کرد و ماموریت خود را دنبال می‌کند و هم اکنون که در آستانه چهل سالگی بسیج هستیم، دل در گروه انقلاب دارد و برای تعالی بخشی این نظام تلاش می کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و ... انجام می‌شود و امروز به مناسبت هفته بسیج فراخوان 22 گردان بیت المقدس، 6 گردان کوثر و 5 گردان امام علی و حضور 36 نفر از هر قشر بسیج را در استان داریم.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج، 40 عنوان برنامه شامل 400 برنامه در 2 هزار رده سپاه و بسیج در سطح استان برگزار می‌شود، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، غرس 40 نهال به یاد شهدا، همایش بانوان انقلابی در حسینیه ثارالله،  اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محردم و....را از جمله برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha