انجمن قرآنیان یزد راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3859334
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۷

انجمن قرآنیان یزد راه‌اندازی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل مؤسسه قاریان و حافظان قرآن استان یزد از راه‌اندازی انجمن قرآنیان استان با حضور قاریان و حافظان استان خبر داد.

انجمن قرانیان یزد راه‌اندازی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین صباغ، مدیرعامل مؤسسه قاریان و حافظان قرآن استان یزد، شب گذشته، ۳ آذرماه در آیین افتتاحیه دفتر این مؤسسه در خانه وزیری یزد از راه‌اندازی انجمن قرانیان استان با حضور قاریان و حافظان استان خبر داد و اظهار کرد: بیشترین اهداف این انجمن که با همکاری اتحادیه و جامعه قرآنی استان شکل می‌گیرد، دفاع از حق و حقوق جامعه قرآنی استان است.

وی با بیان این که این مؤسسه با دیدگاه مدرک‌گرایی و درآمدزایی شکل نگرفته است گفت: وجه تمایز این مؤسسه قرآنی تعلق آن به همه مردم، قاریان و حافظان قرآن یزد است.

صباغ ارتقای کیفیت برنامه‌های قرآنی و پرورش بهترین ظرفیت‌های قرآنی استان همانند شهید حسن دانش را از مهمترین اهداف شکل‌گیری این مؤسسه برشمرد و بیان کرد: بعضاً اشکالاتی در جلسات قرآن وجود دارد که در این مؤسسه در صدد رفع آن برآمدیم.

وی با اشاره به فراهم شدن محلی برای اجماع جامعه قرآنی استان اظهار کرد: با ایجاد این هم‌بستگی، می‌توان برای جلسات به ثبات و انسجام رسید و افراد را به سمت تخصصی‌شدن سوق داد.

یادآور می‌شود در این مراسم که محمدعلی طالبی استاندار یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، جمال‌الدین عزیزی شهردار یزد، سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد، فخرالسادات خامسی مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی دیگر از مسئولان استان و جامعه قرآنی حضور داشتند. تلاوت حاج حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری برجسته کشوری، تلاوت قاریان برجسته استان از جمله حاج حسن مختاری، محمدعارف میرجلیلی، اجرای گروه تواشیح ثامن‌الحجج، سخنرانی صباغ، مدیرعامل مؤسسه حافظان و قاریان استان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha