آشوبگران درخواست تغییر قانون اساسی را داشتند
کد خبر: 3859740
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
سردار نجات:

آشوبگران درخواست تغییر قانون اساسی را داشتند

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان این نکته که مقام معظم رهبری با حمایت خود از سران سه قوه اجازه هرگونه تصمیم‌گیری کف خیابانی را سلب کردند، اظهار کرد: اگر از تصمیمات اخذ شده حمایت نمی‌شد و بنزین به روال قبل باز می‌گشت همین آشوبگران چندی بعد درخواست استعفای سران سه قوه، انحلال مجلس و تغییر قانون اساسی را داشتند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار سرتیپ حسین نجات، معاون فرهنگی سپاه پاسداران، امروز، پنجم آذر در اجتماع بسیجیان اراک تحت عنوان «شکوه مقاومت» که در مصلای بیت‌المقدس این شهرستان برگزار شد گفت: امسال چهلمین سال تولد بسیج در حال برگزاری است، این نهاد انقلابی امروز تبدیل به موجود کارآمد، کامل و با تجربه شده است.

وی بسیج را پیچیده‌ترین، زیباترین و منسجم‌ترین سازمان در سطح دنیا توصیف کرد و افزود: 40 سال قبل امام راحل دستور تشکیل بسیج مستضعفان را صادر و در این‌باره فرمودند: مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگ‌دار داشته باشد.

اعضای بسیج؛ باوفاترین افراد

سردار نجات با استناد به فرمایش امام راحل که فرمودند؛ بسیج باید به بسیج صدها میلیونی تبدیل شده و پرچم اسلام را بر قله‌ها به اهتزاز درآورد استناد کرد و گفت: امروز اعضای بسیج را پاک‌دست‌ترین، با صداقت‌ترین و وفاداترین افراد تشکیل می‌دهد، این افراد داوطلبانه و با توکل بر خدا عشق به خدمت دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: بسیجیان در برابر مستضعفان از هیچ قدمی کوتاهی نمی‌کنند، آنان مشتاقانه به دورترین نقاط محروم، سیل‌زده و زلزله‌زده رهسپار می‌شوند. بسیجیان مخلص هرگاه احساس کنند حریم اهل‌بیت(ع) در خطر است داوطلبانه به سوریه و عراق می‌روند و شجاعانه در قله‌های پربرف از مرزهای میهن اسلامی دفاع می‌کنند.

وی اظهار کرد: بسیج قوم و ملیت، شیعه و سنی، پیر و جوان، رنگ، پوست و مذهب، کرد، لر، بلوچ و عرب، پزشک، کارگر و کشاورز نمی‌شناسد هر کسی اگر عشق به خدمت و کمک به مظلوم داشته و مخالف با استکبار و اشرافی‌گری باشد بسیجی است.

بسیج امنیت را به ایران هدیه کرده است

سردار نجات اضافه کرد: بر بدنه بسیج عشق به خدا، خدمت به مردم، جان‌فشانی در راه اسلام، دین و انقلاب نوشته شده است، امنیت را امروز بسیج به ایران اسلامی هدیه کرده است، در زمانی که بحث تجزیه کردستان مطرح بود بسیجیان و پیش‌مرگان کُرد امنیت را در این خطه از سرزمینمان ایجاد کردند.

وی بیان کرد: دشمن قصد دارد ایجاد ناامنی کند و برای رسیدن به اهداف و برنامه‌‌های خود از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند، دشمن با حمایت اعتراضات مردم عراق اعتشاش و آشوب را ایجاد کرده و به اموال عمومی و شخصی مردم این کشور خسارت شدیدی وارد کردند، مردم این کشور فریب دشمنان را خورده و با آنان هم‌صدا شدند، پس از مدتی با ورود مراجع عظام عراق توطئه و فتنه آنان خاموش شد.

نجات گرانی بنزین را بهانه‌ای برای ورود آشوبگران به کف خیابان دانست و اظهار کرد: گرانی بنزین با اعتراض برخی از مردم جامعه رو‌به‌رو شد اما مردم به اموال عمومی و شخصی مردم خسارت وارد نکردند، آنچه تخریب شد توسط آشوبگران آموزش‌دیده دشمن صورت گرفت؛ چراکه در راهپیمایی روز گذشته تهران و سایر نقاط کشور مشاهده کردیم که مردم نسبت به عملکرد برخی مسئولان اعتراض دارند اما حاضر نیستند دست از حمایت مقام معظم رهبری برداشته و به اموال عمومی و مردمی خسارت وارد کنند.

معاون فرهنگی سپاه با بیان این نکته که مقام معظم رهبری با حمایت خود از سران سه قوه اجازه هرگونه تصمیم‌گیری کف خیابانی را گرفتند، اظهار کرد: اگر از تصمیمات اخذ شده حمایت نمی‌شد و بنزین به روال قبل باز می‌گشت همین افراد کف خیابان (آشوبگران) چندی بعد درخواست استعفای سران سه قوه، انحلال مجلس و تغییر قانون اساسی را داشتند.

سردار نجات با اشاره به اینکه قطع فضای مجازی به دلیل عدم دست یافتن دشمن به اهدافش بوده است، درخصوص دلایل حمایت رهبر معظم انقلاب از تصمیم اجرایی‌شده هم گفت: روزانه در کشور 10ها مصوبه به تصویب رسیده و سپس عملیاتی می‌شود و رهبری در اجرای آن هیچ نقشی ندارند، پس از قطعی شدن گرانی بنزین دو دستور کار یکی اینکه مابه‌التفاوت قیمت قبل بنزین با قیمت جدید بنزین 50 درصد به مردم، 30 درصد کمک به تولیدکنندگان و 20 درصد کمک‌هزینه دولت واریز شود و یا اینکه تمامی این مبلغ به حساب مردم واریز شود وجود داشت، علی‌رغم اینکه گزینه اول قانونی و گزینه دوم غیرقانونی بود مقام مظعم رهبری از گزینه دوم حمایت فرمودند تا مشکلی هرچند اندک از مشکلات عموم مردم رفع شود.

وی بابیان اینکه رهبری فرمودند سران سه قوه تلاش کنند گرانی بنزین باعث گرانی کالاها نشود، تصریح کرد: بارها ایشان در خصوص عدم گرانی کالا دستوراتی اعلام فرمودند که متأسفانه با اخذ تدابیر ضعیف برخی مسئولان محقق نشد، برخی از مسئولان به جای اینکه ساعت‌ها وقت خود را صرف حل مشکلات کنند تصمیمات را پشت درهای بسته می‌گیرند، ما در اخذ تصمیم‌های نهایی باید به فکر مردم روستایی و قشر ضعیف جامعه هم باشیم.

مردم خنده را برلبان آمریکا خشکاندند

سردار نجات مردم ایران را مردمی نجیب و فداکار خواند و اضافه کرد: مردم به محض اینکه دیدند اغتشاش‌گران وارد صحنه شده و قصد تخریب انقلاب و نظام را دارند خودجوش وارد میدان شده و بار دیگر حمایت خود را از رهبری اعلام و صف خود را از صف آشوبگران جدا کرده و خنده را بر لبان امریکا و هم‌دستانش خشکاندند.

وی برلزوم تقویت قوای بسیجیان در کشور تأکید کرد و افزود: شما دانش‌آموزان بسیجی باید توان علمی خود را بالا ببرید چراکه شما مدیران آینده کشور هستید اگر مدیریت کلیدی دست جوانان انقلابی بود نمی‌گذاشتند این مشکلات ایجاد شود. جوانی که موشک با 2 هزار کیلومتر بُرد می‌سازد قطعا می‌تواند موتور ماشین هم تولید کند.

نجات ادامه داد: روزی امریکا و انگلیس سران کشور را جا‌به‌جا می‌کردند، اما امروز ناو انگلیس در خلیج فارس متوقف و پهباد امریکایی با قدرت نیروهای مخلص سپاه در خاک ایران سرنگون می‌شود، اما ناوهای ما به راحتی در مدیترانه تردد دارند و کسی نمی‌تواند آنان را متوقف کند.

وی با بیان این نکته که امریکا و اسرائیل حماس، حزب‌الله و حشدالشعبی را ایران می‌دانند، اظهار کرد: وزیر دفاع اسرائیل اعتراف کرده است، ایران در هر کشوری پا می‌گذارد تعدادی از بچه‌های بسیجی را می‌گذارد و آنان مردم آن منطقه را به گونه‌ای تحت تأثیر قرار می‌دهند که چیزی جز نابودی اسرائیل نمی‌خواهند.

معاون فرهنگی سپاه حزب‌الله، حماس، حشدالشعبی و دیگر گروه‌های مبارز علیه استکبار جهانی را فرزندان امام و انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: بسیجیان ایران زمین در همه حال قله‌های فناوری را تسهیل می‌کنند، بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی در اقصی نقاط کشور به کمک مردم می‌روند.

وی اضافه کرد: اگر بسیج نبود حزب‌اللهی وجود نداشت، بسیج باید پرچم جهان اسلام را در دنیا به اهتزاز درآورد و این امر تاحد بسیار زیادی محقق شده است، شما بسیجیان به خودتان افتخار کرده و سنگرهای علم را تصرف کنید، علم‌آموزی و تهذیب داشته باشید.

نجات ادامه داد: بسیجیان موظف هستند خود را در عرصه‌های سیاسی و اعتقادی مجهز کنند هر بسیجی می‌تواند حداقل 5 نفر از افراد محل خود را دلداده انقلاب کند، بسیجی موظف به دشمن‌شناسی بوده و آگاهانه اهداف دشمنان را به موقع تشخیص و به جنگ تهاجم فرهنگی برود.

انتهای پیام
captcha