ثبت‌نام ۱۳ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در یزد
کد خبر: 3861085
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

ثبت‌نام ۱۳ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در یزد

گروه سیاست و اقتصاد ــ دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: تا ساعت ۱۰ امروز صبح ثبت‌نام ۱۳ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس نهایی شده است.

ثبت‌نام ۱۳ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حمید طلایی‌مقدم، دبیر ستاد انتخابات استان یزد در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: تا ساعت ده امروز صبح ثبت نام ۱۳ نفر نهایی شده و ۳ نفر در حال ثبت نام هستند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن ثبت نام ۸ نفر  نهایی شده و دو نفر در حال ثبت نام هستند.

طلایی‌مقدم افزود: در حوزه تفت و میبد ۳ نفر نهایی، حوزه انتخابیه اردکان ثبت نهایی نداشتیم و یک نفر در حال ثبت نام ، حوزه مهریز،  بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد دو نفر ثبت نام نهایی شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: در صورتی که شفافیت و اعتماد به مردم در حوزه های مختلف صورت گیرد نتایج خوبی حاصل خواهد شد و در حوزه سیاسی استانداری یزد نیز با تاکید استاندار محترم و معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی در موضوعات مختلف باید اطلاع رسانی صورت گیرد و به صورت شفاف برای مردم بیان شود.

وی ادامه داد: در انتخابات آنچه مهم است اجرای صحیح و درست انتخابات همراه با رعایت مر قانون است .

طلایی‌مقدم با تأکید بر برگزاری انتخاباتی قانونمند همراه با مشارکت حداکثری گفت: در این راستا کمک رسانه ها را می طلبد که اعتماد و اطمینان را بین مردم ایجاد کنند تا شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۵۵ شعب رای در استان خواهیم داشت گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی تمام هزینه‌های پیش بینی شده برای انتخابات گردآوری و مشخص شده تا از هرگونه هزینه اضافی جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha