آغاز به‌کار اتاق خبر ستاد انتخابات مجلس یازدهم در یزد
کد خبر: 3861117
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

آغاز به‌کار اتاق خبر ستاد انتخابات مجلس یازدهم در یزد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد از آغاز به‌کار اتاق اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد خبر داد.

آغاز به‌کار اتاق خبر ستاد انتخابات مجلس یازدهم در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی صالحی، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد 11 آذرماه در نشست خبری طلایی مقدم، دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به آغاز به کار اتاق اطلاع رسانی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد اظهار کرد: در راستای نهضت شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق به مردم ان شاءالله طی برنامه ریزی انجام شده هر روز صبح نشست‌هایی در اتاق اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان برگزار خواهد شد و در روز انتخابات نیز تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و عکاسان خبری اندیشیده شده است.

وی ضمن تشکر از همراهی اصحاب رسانه در انعکاس برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان گفت: ان شاءالله با تلاش و همت  خبرنگاران و اصحاب رسانه استان شاهد اطلاع رسانی دقیق و شفاف خواهیم بود و هر آن چه در حیطه و مسئولیت ما قرار دارد، کمال همکاری را خواهیم داشت.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده روابط‌عمومی‌ فرمانداری‌‌های استان نیز طبق موارد مشخص شده در قانون همکاری لازم رابا اصحاب رسانه خواهند داشت.

وی از رسانه‌ها خواست برای هر چه بهتر برگزار شدن فعالیت‌های رسانه‌ای در استان بویژه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، پیشنهادات خود را به ما ارائه کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد یادآور شد: در راستای اطلاع رسانی شفاف زمینه ارتباط با هریک از مسئولان و اطلاع رسانی‌های مشخص شده در قانون فراهم شده و هر یک از خبرنگاران می‌توانند درخواست خود را به واحد روابط عمومی استانداری اعلام کنند.

 

انتهای پیام
captcha