نقش تئاتر خیابانی در بیان ساده مشکلات اجتماعی
کد خبر: 3861312
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

نقش تئاتر خیابانی در بیان ساده مشکلات اجتماعی

گروه اجتماعی ــ شهردار یزد گفت: تئاتر خیابانی این ویژگی را دارد که می‌تواند مسائل و مشکلات اجتماعی روز را به ساده‌ترین زبان و به شکل هنر به مردم انتقال دهد و مردم هم بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

تئاتر خیابانی مسائل اجتماعی را به ساده ترین زبان ارائه می کندبه گزارش ایکنا از یزد، جمال‌الدین عزیزی بندرآبادی، شهردار یزد، شب گذشته، 11 آذرماه در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» ضمن قدردانی از دست‌اندکاران برگزاری این جشنواره اظهار کرد: ایده این جشنواره از شهرداری شروع شده است که در ابتدا به صورت استانی و بعد هم به صورت ملی برگزار شد که امیدواریم این رویداد بین المللی شود.

عزیزی ادامه داد: تئاتر خیابانی را می‌توان در عرصه هنرهای نمایشی به عنوان فست فود هنرها تشبیه کرد زود آماده می‌شود و مورد ذائقه همگان است.

وی بیان کرد: تئاتر خیابانی این ویژگی را دارد که می‌تواند مسائل و مشکلات اجتماعی روز را به ساده‌ترین زبان و به شکل هنر به مردم انتقال دهد و مردم هم بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

شهردار یزد افزود: همچنین این هنر علاوه بر بیان مشکلات اجتماعی و اصلاح آنها باعث جذب مردم به مراکز تفریحی و خیابان‌ها می‌شود و یک فضای سرگرم‌کننده به وجود بیاورد.

وی یادآور شد: تئاتر خیابانی با حضور هنرمندان در مناسبات مختلف در مکان‌های شهرداری  برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha