ثبت‌نام ۲۵ داوطلب نمایندگی مجلس در یزد
کد خبر: 3861389
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

ثبت‌نام ۲۵ داوطلب نمایندگی مجلس در یزد

گروه سیاست و اقتصاد ــ دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به ثبت‌نام ۲۵ نفر تا صبح امروز به صورت نهایی برای انتخابات مجلس یازدهم در استان از ثبت‌نام یک خانم از حوزه یزد، اشکذر و ندوشن خبر داد.

ثبت‌نام 25 داوطلب یزدی برای انتخابات مجلس/ثبت‌نام یک بانوی یزدیبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمهدی طلایی مقدم، دبیر ستاد انتخابات استان یزد صبح امروز، 12 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا ساعت 10 صبح امروز، ۲۵نفر ثبت‌نام خود را نهایی کرده اند اظهار کرد: همچنین  ۵نفر در حال ثبت نام هستند.

وی سن افراد را از ۳۰ تا ۷۵سال اعلام کرد و افزود: از حوزه یزد، اشکذر و ندوشن ۱۴نفر ثبت‌نام نهایی و ۴نفر در حال ثبت‌نام هستند و از حوزه اردکان ۱نفر به صورت نهایی و یک نفر در حال ثبت‌نام هستند.

طلایی مقدم ادامه داد: در حوزه تفت و میبد ۵نفر ثبت‌نام نهایی، حوزه بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز ۵نفر به صورت نهایی ثبت‌نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تنها یک خانم در حوزه یزد، اشکذر و ندوشن ثبت‌نام کرده است گفت: تحصیلات افرادی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، یک نفر کارشناسی، ۱۹نفر کارشناسی ارشد، ۴نفر دکترا و ۱نفر با تحصیلات حوزوی هستند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری ‌استانداری یزد بیان کرد: این امکان وجود دارد که هر کدام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از تایید صلاحیت، حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند اما برای کاندیدا شدن در حوزه جدید بررسی‌های مجدد صورت می گیرد تا فرد مورد نظر در آن حوزه انتخابیه دارای سوء شهرت نباشد و مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات قرار نگیرد.

یادآور می‌شود ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز 10 آذرماه آغاز شده و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات وزارت کشور، سفارت‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و فرمانداری‌های ‌مرکز چهار حوزه انتخابیه در سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha