مؤسسه نور‌السما یزد مجوز «مهدکودک مهدوی» را دریافت کرد
کد خبر: 3862031
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

مؤسسه نور‌السما یزد مجوز «مهدکودک مهدوی» را دریافت کرد

گروه اجتماعی ــ مدیر مسئول مؤسسه نورالسماء یزد گفت: این مؤسسه اولین مؤسسه‌ در استان یزد است که توانسته مجوز مهدکودک مهدوی را دریافت کند.

موسسه نور السما یزد مجوز «مهد کودک مهدوی» را دریافت کردبی‌بی شمسی حسینی، مدیر مسئول مؤسسه نورالسماء یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار‌ کرد: مؤسسه نور‌السماء، اولین مؤسسه در استان است که توانسته مجوز مهد کودک مهدوی را دریافت کند.

وی افزود: به یاری و توفیق خداوند متعال و با توجه به برگزاری دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی مهدوی که چندی پیش توسط این مؤسسه برگزارشد و با موفقیت به پایان رسید توانستم با تلاش و کوشش‌های بسیار، مجوز مهد‌های پیش‌دبستانی مهدوی را دریافت کنم.

حسینی ادامه داد: این مجوز برای سه مهد کودک و پیش دبستانی این مؤسسه از طرف شورای عالی حوزه‌های علمیه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه دریافت شده است.

مدیر مسئول مؤسسه نورالسماء یزد تصریح‌ کرد: مجوز اول برای مهد و پیش‌دبستانی امین نورالجواد واقع در محله اسکان یزد است که هفته پیش افتتاحیه آن با حضور ۳۵ نونهال برگزارشد. مجوز دوم برای مهد و پیش‌دبستانی امین نورالشمس با ۷۰ نونهال، واقع در امامشهر است که روز پنج‌شنبه برنامه افتتاحیه انجام شد.

وی گفت: ان‌شالله چهارشنبه هفته آینده نیز افتتاحیه سومین مهد در شهر شاهدیه و با عنوان مهد و پیش‌دبستانی نورالسماء نصرت‌آباد خواهد بود که در این مهد نیز پذیرای  بیش از ۳۰ نونهال خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha