انتقاد حجت‌الاسلام علم‌الهدی از نشر سخنان بهرام‌پور در سیمای ملی به دلیل پیامدهای آن
کد خبر: 3862355
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

انتقاد حجت‌الاسلام علم‌الهدی از نشر سخنان بهرام‌پور در سیمای ملی به دلیل پیامدهای آن

گروه شبکه اجتماعی ــ علم‌الهدی ضمن انتقاد از اقدام رسانه ملی مبتنی بر نشر سخنان ابوالفضل بهرام‌پور درباره آیه محاربه، نسبت به پیامدهای منفی این اقدام در جامعه هشدار داد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام محمدصادق علم‌الهدی، از اساتید سطوح عالی حوزه‌ علمیه قم در واکنش به سخنان ابوالفضل بهرا‌م‌پور در خصوص آیه محاربه، ضمن انتقاد شدید از رسانه ملی بر ضرورت اصلاح این «فاجعه رسانه‌ای» تأکید کرد. متن پست اینستاگرامی علم‌الهدی چنین است:

«لابد مستحضرید که چندی قبل رسانه ملّی از یک مترجم ساده قرآن دعوت کرده بود تا هم در موضوعات حساس فقهی فتوا بدهد و هم خود بر اساس آن، برای زندانیان اعتراضات اخیر حکم قضایی صادر کند!

از آنجا که بازتاب سوء این گفت‌وگو در شبکه‌های مجازی و تلوزیونی، بسیار گسترده بوده و هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد و بیم آن می‌رود که با سوءاستفاده دین‌ستیزان، نسل جوان را به ورطه انکار قرآن و تردید در احکام شریعت سوق دهد، لازم است رسانه مزبور، مسئوليت خود را در قبال این افتضاح رسانه‌ای پذیرفته و فوراً با استعانت از فقهای حوزه علمیه، در صدد اصلاح آن برآید.

پ. ن: البته مشارٌالیه که ترجمه نسبتاً روان و قابل استفاده‌ای از قرآن ارائه کرده و از این جهت، تلاش او قابل تقدیر است، اخیرأ سعی کرده، حرف‌های خود را تصحیح نموده و از موضع قبلی‌اش عقب بنشیند که این امر هر چند خوب است، اما اصلاً کافی نیست.»

انتهای پیام
captcha