طرح «معتمدین معین» بازنگری شود
کد خبر: 3862862
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

طرح «معتمدین معین» بازنگری شود

گروه فرهنگی ــ استاندار یزد با بیان اینکه طرح معتمدین معین یکی از طرح‌های شاخص بنیاد در راستای بهره‌گیری از توانمندی ایثارگران بود که در اجرا با نواقصی مواجه شد، تأکید کرد: لازم است بررسی و بازبینی مجددی برای رفع مشکلات آن انجام شود تا کارایی بهتری داشته باشد.

بهره‌گیری از توانمندی ایثارگران در طرح «معتمدین معین» دنبال شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، امروز، 18 آذرماه در دیدار با حجت‌الاسلام کارویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به توانمندی‌های ایثارگران بر بهره‌گیری از توانمندی آنان در حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

استاندار یزد افزود: طرح معتمدین معین یکی از طرح‌های شاخص بنیاد در راستای بهره‌گیری از توانمندی ایثارگران بود که در اجرا با نواقصی مواجه شد که لازم است بررسی و بازبینی مجددی برای رفع مشکلات آن انجام شود تا کارایی بهتری داشته باشد.

وی رسیدگی به مسائل فرهنگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از اهمیت خاصی برخوردار دانست و از مسئولان بنیاد خواست در این زمینه همتی مضاعف داشته باشند.

یادگار شهید یدالله طالبی سامان‌دهی تشکل‌های ایثارگری و استفاده از توانمندی‌های تشکل‌هایی مثل یادگاران شاهد، انجمن جانبازان و آزادگان را از راه‌های برون‌رفت از بحران در مواقع حساس دانست و بر حمایت معنوی بنیاد از این گروه‌ها تأکید کرد.

کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام کاویانی راد با قدردانی از حمایت‌های مسئولان ارشد دارالعباده، حضور ایثارگران در رأس مدیریت استان را فرصتی مغتنم برای شکوفایی و بالندگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران در عرصه‌های مختلف دانست.

انتهای پیام
captcha