۳۰ برنامه به‌مناسبت دهه بصیرت در مهریز اجرا می‌شود
کد خبر: 3862902
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

۳۰ برنامه به‌مناسبت دهه بصیرت در مهریز اجرا می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مهریز از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت دهه بصیرت در این شهرستان خبر داد.

30 برنامه به‌مناسبت دهه بصیرت در مهریز اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمدجواد برزگر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مهریز، امروز، 18 آذرماه در جلسه برنامه‌ریزی سالروز حماسه 9 دی در مهریز اظهار کرد: حماسه نهم دی، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و نماد بصیرت و استقلال طلبی ملتی است که برای حفظ اصول انقلاب و اسلام ایستادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مهریز با اشاره بر برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز 9 دی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دی سال جاری بیش از سی برنامه جهت بزرگداشت این روز تاریخی و ملی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

برزگر ادامه داد: دستگاه‌هاي اجرايي بايد همه توانمندي، ظرفيت‌ها و امكانات خود را براي بزرگداشت هرچه باشكوه‌تر دهه بصيرت در شهرستان به كار گيرند.

وی یادآور شد: حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم‌ دی سال 1388، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرینی در افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می‌آید.

انتهای پیام
captcha