آمار ثبت‌نام یزدی‌ها در آزمون قرآن و عترت به ۳۶۰۰ نفر رسید
کد خبر: 3863527
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

آمار ثبت‌نام یزدی‌ها در آزمون قرآن و عترت به ۳۶۰۰ نفر رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: آمار ثبت‌نام قرآن‌آموزان یزدی در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به ۳۶۰۰ نفر رسید.

آمار ثبت‌نام قرآن آموزان یزدی در آزمون قرآن و عترت به ۳۶۰۰ نفر رسیدحسین دشتی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: آمار ثبت نام قرآن آموزان یزدی در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا 20 آبان به ۳۶۰۰ نفر رشته رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون استان یزد با استقبال خوب فعالان قرآنی رتبه سوم تعداد ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت را بعد از استان‌های قم و خراسان جنوبی را داراست.

دشتی افزود: همچنین موسسه مهد قرآن استان یزد تاکنون با آمار ثبت نامی قریب یک هزار نفر در رتبه چهارم کشوری و شهرستان یزد در رتبه پنجم کشوری قرار دارد.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یادآور شد: در این دوره از آزمون ۱۶ رشته در گروه‌های حفظ و مفاهیم قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و سیره معصومین به صورت الکترونیک و حضوری پیش بینی شده است.

دشتی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در سامانه این آزمون به آدرس www.quranedu.ir برای ثبت نام اقدام کرده و هر داوطلب می‌تواند از میان رشته‌های آزمون شامل حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت(ع) و رشته‌های الکترونیکی یک رشته را انتخاب کند.

یادآور می‌شود آزمون کتبی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت که قرار بود سوم بهمن ماه سال جاری برگزار شود به ۱۱ بهمن ماه تغییر یافت.

انتهای پیام
captcha