همکاری مشترک پُست فارس و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌(عج)
کد خبر: 3865501
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

همکاری مشترک پُست فارس و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی‌(عج)

کانون خبرنگارن نبأ ــ مدیرکل پست فارس از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره‌کل و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برای نخستین‌بار خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محسن مفتح، مدیرکل پست استان فارس، صبح امروز، 30 آذرماه در دیدار با مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و هیئت همراه، گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور همکاری بین بخشی دو نهاد پست و بنیاد فرهنگی در جهت تبیین فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، اطلاع‌رسانی، توسعه و ترویج معارف و فرهنگ مهدویت به امضا می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه وجود بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) می‌تواند چراغ راهی برای ساکنان در مناطق شهری و روستایی فارس باشد، بیان کرد: پست در جهت تبیین سبک زندگی مهدوی و برنامه‌های تدوین شده در کنار بنیاد فرهنگی خواهد بود.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) نیز در این دیدار گفت: ضروری است مردم بیشتر با مباحث مهدویت آشنا شوند.
وی افزود: امروز دشمنان مهدویت به‌دنبال حذف ولایت‌محوری و شهادت‌طلبی از تفکر شیعه هستند.
حدائق با تأکید بر ضرورت ترویج مقوله مهدویت در جامعه، اظهار کرد: باید این مهم به‌طور صحیح در بین جوانان و نوجوانان تبلیغ و مطرح شود، چراکه فرهنگ مهدویت یک اصل است.
وی تأکید کرد: مجموعه پست فارس می‌تواند در جهت تبیین درست این فرهنگ به جامعه جوان نقش‌آفرینی کند.
نرگس زارعی
انتهای پیام
captcha