پیوند آسمانی سیل‌زده‌های پلدختری در شب یلدا
کد خبر: 3865529
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

پیوند آسمانی سیل‌زده‌های پلدختری در شب یلدا

گروه اجتماعی ــ جشن ازدواج ۳۱ زوج سیل‌زده لرستان ساکن شهر پلدختر شامگاه شنبه مقارن با شب یلدا برگزار می‌شود.

پیوند آسمانی سیل‌زده‌های پلدختری در شب یلدابه گزارش ایکنا از لرستان، به میمنت شب یلدا، پیوند آسمانی ازدواج 31 زوج جوان شهر سیل‌‌زده پل‌دختر به‌همت جمعیت امام رضایی‌ها، شامگاه شنبه، ۳۰ آذرماه مقارن با شب یلدا برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، جمعیت امام رضایی‌ها، به‌عنوان یک سازمان مردم‌نهاد با مأموریت بین‌المللی در جریان فوریت‌ها و حوادثی از قبیل زلزله، سیل و مسائلی از این دست، تاکنون حضور پُررنگ داشته است.

جمعیت امام رضایی‌ها با راهبری حسین یکتا، برای 31 زوج جوان شهر سیل‌زده پل‌دختر، پیوند آسمانی ازدواج به همراه اهدای جهیزیه در شب یلدا برگزار خواهد کرد.

گفتنی است که 31 دست جهیزیه شامل 43 قلم کالای لوازم اصلی از جمله یخچال، فرش، لوازم آشپزخانه، لباسشویی و جاروبرقی توسط جمعیت امام رضایی‌ها تهیه شده و همچنین ضیافت شام برای بیش‌از 1700 نفر از اقوام این زوجین تدارک دیده شده است.

یادآور می‌شود، خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #888*780* از طریق تلفن‌های همراه خود اقدام به واریز کمک‌های نقدی خود کرده و یا در صورت تمایل برای پیوستن به جمعیت امام رضایی‌ها، با شماره تلفن 02178080 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha