بلاتکلیفی ۵ هزار پرونده کشاورزان سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3866228
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

بلاتکلیفی ۵ هزار پرونده کشاورزان سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تاکنون ۵۴ میلیارد تومان خسارت برای سیل پرداخت شده و بیش از ۵۰۰۰ پرونده بلاتکلیف داریم که به‌دنبال تأیید آن‌ها هستیم.

بلاتکلیفی ۵ هزار پرونده کشاورزان سیل‌زده لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، عصر دوشنبه، دوم دی‌ماه در نشست شورای اداری لرستان که در سالن همایش‌های استانداری برگزار شد، با اشاره به آسیب‌دیدگی شدید بخش کشاورزی در سیل فروردین‌ماه امسال، گفت: بیش‌از یک‌هزار و ۵۶۸ میلیارد تومان به زیربخش‌های مختلف کشاورزی خسارت وارد شده ‌است.

وی با اشاره به خسارت ۸۰۰ میلیاردی سیل به بخش تولید کشاورزی، عنوان کرد: ۸۷۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی وارد شده و ما با دست خالی در همان روزهای ابتدایی بیش‌از ۱۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل هزینه کردیم.

بازدار با اشاره به احداث ۲۳ ایستگاه پمپاژ موقت پس‌ از وقوع سیل در این مناطق، بیان کرد: تاکنون ۳۰ هزار و ۸۰۰ پرونده در بخش‌های مختلف تشکیل شده که تا امروز ۲۵ هزار و ۱۷۰ پرونده با اعتبار بیش‌ از ۹۳ میلیارد تومان تأیید شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: تاکنون ۵۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت شده و بیش‌ از ۵۰۰۰ پرونده بلاتکلیف داریم که به‌دنبال تأیید آن‌ها هستیم.

بازدار با اشاره به پرداخت ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۵۲۰۵ نفر در بخش کشاورزی، عنوان کرد: ۲۴۴۷ پروژه خسارت دیده سیل در سامانه سجاد با اعتبار بیش‌از هزار میلیارد تومان ثبت‌نام شده‌اند.

انتهای پیام
captcha