ایده‌پردازان و مجریان رویداد‌های قرآنی در یزد حمایت می‌شوند
کد خبر: 3866455
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸

ایده‌پردازان و مجریان رویداد‌های قرآنی در یزد حمایت می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شهردار یزد با اشاره به حمایت از ایده‌پردازان، طراحان و مجریان رویدادهای قرآنی، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی را وظیفه و رسالت خود در شهرداری یزد می‌دانیم.

ایده‌پردازان و مجریان رویداد‌های قرآنی در یزد حمایت می‌شوندبه گزارش ایکنا از یزد، جمال‌الدین عزیزی بندرآبادی، شهردار یزد، روز گذشته، 3 دی ماه با حضور در فرهنگسرای قرآن و عترت یزد با اعضای مجمع حافظان و قاریان استان یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار یزد در این دیدار با اشاره به حمایت از ایده‌پردازان، طراحان و مجریان رویدادهای قرآنی اظهار کرد: هدف ما ایجاد روحیه با نشاط معنوی در بین مردم شهر یزد به ویژه نوجوانان و جوانان است و دست تمام کسانی را که زمینه ساز ارتقاء نشاط معنوی در جامعه شوند را می‌فشاریم.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم شهرداری یزد بتواند فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در خور نام و شأن شهر دارالعباده و مردمانش انجام دهد.

محمدحسین صباغ، مدیرعامل مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد نیز در این نشست اظهار کرد: نظم بخشی در قعالیت‌ها و انجام فعالیت‌های آموزشی و جلوگیری از خطاهای احتمالی در جامعه قرآنی از اهداف ایجاد این مؤسسه در استان یزد است.

صباغ افزود: علاوه بر آموزش‌های قرآنی که البته در آمدزایی مدنظر نیست، در رابطه با جلوگیری از هرگونه معضلی که ممکن است توسط برخی افراد که شایسته جامعه قرآنی نباشد ایجاد شود در اولویت فعالیت‌های ما خواهد بود.

شهردار یزد عنوان کرد: از ایده پردازان، طراحان و مجریان رویدادهای قرآنی حمایت می کنیم

وی گفت: انجمن قرآنیان نیز در آینده‌ای نردیک در کشور در حال تشکیل است که می‌توان از آن ظرفیت کمال استفاده را کرد و استان یزد ظرفیت بسیار بالایی دارد، اما متأسفانه همت و همبستگی برای معرفی و ارائه آن نبوده است.

عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست ایجاد این مؤسسه را اقدامی مؤثر در راستای سوق دادن شهر به سمت و سوی برنامه‌های قرآنی و تقویت این برنامه‌ها با حضور مردم خواند و بر لزوم مشارکت مردم در این برنامه‌ها تأکید کرد.

شهردار یزد عنوان کرد: از ایده پردازان، طراحان و مجریان رویدادهای قرآنی حمایت می کنیم

انتهای پیام
captcha