هیئت اندیشه‌ورزی طلاب و دغدغه‌مندان فرهنگی در یزد ایجاد شود
کد خبر: 3866654
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

هیئت اندیشه‌ورزی طلاب و دغدغه‌مندان فرهنگی در یزد ایجاد شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خواستار تشکیل هیئت اندیشه‌ورزی از طلاب و دغدغه‌مندان فرهنگی در هر شهرستان شد و گفت: این هیئت باید در حوزه‌های مختلف، مشاور و بازوان توانمندی برای دستگاه‌های فرهنگی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان خود باشند.

هیئت اندیشه‌ورزی طلاب و دغدغه‌مندان فرهنگی در یزد ایجاد شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 4 دی ماه در جمع طلاب و روحانیون شهرستان خاتم با بیان اینکه دین اسلام برای گسترش خود علاوه بر جهاد نیاز به ثروت حضرت خدیجه (س) هم دارد اظهار کرد: فعالان فرهنگی باید به فکر ایجاد در آمد پایدار برای فعالیت‌های خود باشند و در این مسیر باید ظرفیت‌ها را شناسایی کرده و جهت رسیدن به هدف هرچه در توان دارند به میدان عمل بیاورند.

نجیمی با بیان اینکه ائمه جماعات مساجد نباید تنها به اقامه نماز جماعت در مسجد اکتفا کنند افزود: ائمه جماعات باید خود را به عنوان امام محل برای مردم اثبات کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح امام محل توسط سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: در این طرح ائمه جماعات رفت و آمد خودرا در محلات بیشتر می‌کنند به گونه ای که مردم جهت رفع مشکلات خود به امام جماعت رجوع و مساجد به کارکردهای حقیقی خود باز می‌گردد.

نجیمی افزود: طلاب و روحانیون باید در هر شهرستان با برگزاری جلسات همفکری در راستای نیازهای شهرستان خود طراحی عملیات کنند و در ادامه همه در فعالیت‌های تبلیغی خود به آن پایبند باشند.

وی خواستار تشکیل هیئت اندیشه ورزی از طلاب و دغدغه مندان فرهنگی در هر شهرستان شد و گفت: این هیئت باید با طراحی عملیات در حوزه‌های مختلف مشاور و بازوان توانمندی برای دستگاه‌های فرهنگی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان خود باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی خود را ملجا طلاب، روحانیون، فعالان و دغدغه مندان فرهنگی می‌داند تصریح کرد: در این مسیر هر چه در توان داریم به میدان خواهیم آورد.

انتهای پیام
captcha