همدلی و هم‌افزایی؛ مهمترین نیاز امروز کشور
کد خبر: 3866665
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

همدلی و هم‌افزایی؛ مهمترین نیاز امروز کشور

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از همدلی و هم‌افزایی به عنوان ضروری‌ترین نیاز امروز کشور یاد کرد و گفت: اکنون دشمن کمر همت به نابودی نظام و انقلاب بسته است و ما باید همه در کنار هم به یک ید واحد تبدیل شویم و پا به عرصه مقابله با دشمن بگذاریم.

همدلی و هم افزایی مهمترین نیاز امروز کشور استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 4 دی ماه در مراسم معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاتم اظهار کرد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی استان تعامل سازنده با سایر دستگاه‌ها به ویژه در خصوص حمایت از فعالان و مجموعه‌های فرهنگی است.

وی افزود: در این مسیر هر چه درتوان داریم به میدان خواهیم آورد تا بتوانیم گوشه‌ای از نقش پدری و رهبری خود را نسبت به مجموعه‌ها و فعالان فرهنگی استان ایفا کنیم.

نجیمی اظهار کرد: رویکرد ما در خصوص شهرستان‌ها به گونه‌ای است که هر چه تعاملات درون شهرستانی بین نهادها و مجموعه‌های فرهنگی بیشترباشد ما خود را ملزم به حمایت بیشتر از آن شهرستان می‌دانیم.

وی از همدلی و هم افزایی به عنوان ضروری ترین نیاز امروز کشور یاد کرد و گفت: اکنون دشمن کمر همت به نابودی نظام و انقلاب بسته است ما باید همه در کنار هم به یک ید واحد تبدیل شویم و پا به عرصه مقابله با دشمن بگذاریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید در کنار حفظ راه‌ها و شیوه‌های مختلف هدف را یکی کنیم و تمام قوای خود را جهت رسیدن به آن به کار بگیریم.

یادآور می‌شود در این مراسم حجت الاسلام سید ولی الله حسینی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاتم منصوب شد.

انتهای پیام
captcha