دوره «سبک زندگی قرآنی» در ابرکوه و خاتم برگزار می‌شود
کد خبر: 3866702
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳

دوره «سبک زندگی قرآنی» در ابرکوه و خاتم برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری کارگاه یک روزه «سبک زندگی قرآنی» در شهرستان‌های خاتم و ابرکوه خبر داد.

برگزاری دوره سبک زندگی قرآنی در شهرستان‌های ابرکوه و خاتمحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی با حضور 200نفر در شهرستان‌های خاتم و ابرکوه خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه بنا به در خواست شهرستان، مجددا در روزهای 5 و 6 دی ماه برگزارمی‌شود.

وی ادامه داد: این دوره روز پنجشنبه، 5 دی ماه در شهرستان ابرکوه و روز جمعه 6 دی ماه در شهرستان خاتم توسط استاد سلمانیان از استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ثبت‌نام 100 نفر در هر شهرستان‌ در این کارگاه بیان کرد: این کارگاه درخصوص شناخت اهمیت قرآن جهت رویکرد تربیتی در حوزه سبک زندگی قرآنی از جهت نظری بررسی می‌شود که همه‌ی آموزش‌ها در راستای اهداف انسان‌ساز قرآن انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال 96 و 97 در تمامی شهرستان‌ها دوره‌های یک روزه سبک زندگی را برگزار کرده‌ایم گفت: سال گذشته پس از پایان کارگاه‌های یک‌روزه، دو کارگاه سه‌ روزه نیز برگزار شد.

رضایی از برگزاری دوره تربیت معلم سبک زندگی با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در بهمن‌ماه سال جاری در این استان خبر داد  و تصریح‌ کرد: این کارگاه با حضور 30نفر از منتخبان سال‌های قبل به مدت 6روز در روزهای 2، 3و4 بهمن ماه و 16، 17و 18 بهمن ماه جاری در استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha