پیام فرماندار یزد در پی شهادت سردار سپهبد سلیمانی
کد خبر: 3868795
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

پیام فرماندار یزد در پی شهادت سردار سپهبد سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار یزد در پی شهادت فرمانده مجاهد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام فرماندار یزد به مناسبت شهادت سردار سپهبد سلیمانیبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد در پی شهادت فرمانده مجاهد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

فرماندار یزد در این پیام آورده است: مرد میدان مبارزه و جهاد، مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سرباز دلاور ولایت و امت اسلامی، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده قهرمان نیروی قدس سپاه پاسداران، پس از عمری نقش‌آفرینی پر افتخار در راه اعتلای اسلام ناب محمدی‌(ص) و دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

این مبارز عاشق و خستگی‌ناپذیر اسلام و انقلاب، عمری در راه اعتلای اسلام و انقلاب گذراند و خداوند منان اجر مجاهدت‌هایش را در شهد شیرین «شهادت» مقدر کرد.

اینجانب شهادت این سردار دلاور، چهره بین‌المللی مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر‌(عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران به‌ویژه مردم داغدار و غیور شهرستان یزد تبریک و تسلیت گفته، برای آن مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha