برگزاری دوره «تفسیر قرآن» ویژه حفاظ یزدی
کد خبر: 3869226
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

برگزاری دوره «تفسیر قرآن» ویژه حفاظ یزدی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری دومین دوره «تفسیر قرآن کریم» ویژه حفاظ قرآن کریم در این استان خبر داد.

برگزاری دومین دوره «تفسیر قرآن» در یزدحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری دو دوره تفسیر قرآن کریم در استان اظهار کرد: دوره اول تفسیر قرآن کریم سه سال پیش آغاز شده و اکنون تفسیر جزء 12قرآن کریم بیان می‌شود.

وی با اشاره به تدریس محمدرضا شایق، استاد و مفسر قرآن کریم در این دوره‌ها افزود: این دوره‌ ویژه عموم مردم و به صورت رایگان یکشنبه‌ها هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء در محل بنیاد نخبگان واقع در بلوار دانشجو در حال برگزاریست.

حجت‌الاسلام رضایی بیان‌ کرد: دومین دوره تفسیر ترتیبی قرآن کریم،  از روز دوشنبه‌، 2 دی ماه ویژه حافظان و علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم در محل سالن اجتماعات سیدالشهداء آستان امامزاده جعفر(ع)  یزد آغاز شده و در حال برگزاریست.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این دوره به همت خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد و همکاری اداره اوقاف و امورخیریه استان یزد و تولیت آستان امامزاده جعفر(ع) برگزار می‌شود.

وی تصریح‌ کرد: این دوره توسط استاد محمدرضا شایق به صورت رایگان برای حافظان قرآن کریم و افرادی که در موسسات استان مشغول به حفظ قرآن کریم هستند برگزار می‌شود.

رضایی ضمن دعوت از جامعه قرآنی و مردم شریف استان برای شرکت در این دوره‌ها یادآور شد: این دوره تفسیراز ابتدای قرآن به صورت ترتیبی و با هدف کاربردی کردن محفوظات حافظان آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام
captcha