«برای یک نفس» ساخته فیلمساز یزدی در زاهدان اکران شد
کد خبر: 3869254
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

«برای یک نفس» ساخته فیلمساز یزدی در زاهدان اکران شد

گروه فرهنگی ــ فیلم داستانی «برای یک نفس» ساخته فیلمساز یزدی با موضوع اهدای عضو در جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «آسوریک» زاهدان به نمایش درآمد.

فیلم «برای یک نفس» ساخته فیلمساز یزدی در زاهدان اکران شدبه گزارش ایکنا از یزد، فیلم کوتاه داستانی «برای یک نفس» به نویسندگی و کارگردانی سیدمجتبی حسینی از استان یزد که به بخش رقابتی شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «آسوریک» راه یافته بود در سینما اشراق زاهدان به نمایش درآمد.

این فیلم با موضوع پاسداشت اهداکنندگان عضو و خانواده آنان با هدف ترویج این فرهنگ نیک و پسندیده در جامعه، با همکاری حوزه هنری یزد و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی تولید شده است.

این فیلم 20 دقیقه‎ای ماجرای پر فراز و نشیب خانواده‌ای که به نوعی درگیر مسئله اهدای عضو بوده‌اند را به تصویر کشیده است.

راحله علم‌چی، نسرین علم‌چی، مریم کیانوش، مینا زارعی، زهرا سادات حسینی‌پور و رضا آقایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سیدفرشاد میرافضلی، رضا آقایی، رامین راستجو، وحید قاضی میرسعید و سیدمحسن افزونی به ترتیب به عنوان دستیار کارگردان، مدیر تولید، تصویر بردار، تدوینگر و طراح صحنه و لباس در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند.

سیدمجتبی حسینی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه جامع رسانه تهران است. این فیلم‌ساز یزدی که با فیلم «پنج» در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی خوش درخشیده، فیلم بلند «افسون گل سرخ» و چند فیلم کوتاه داستانی و مستند از جمله «چرچین»، «باروی خورشید و خشت»، «مردی از گوشه خیابان» و «دموکراسی در لوکیشن آشپزخانه» را در کارنامه دارد که برخی از این آثار با همکاری حوزه هنری یزد تولید شده است.

انتهای پیام
captcha