امدادگران خیر تبلور مهربانی در هلال احمر هستند
کد خبر: 3869266
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

امدادگران خیر تبلور مهربانی در هلال احمر هستند

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه امدادگران خیر تبلور مهربانی در هلال احمر هستند گفت: نقش خیران در پیشبرد اهداف جمعیت و موفقیت در یاری رساندن به نیازمندان بسیار حائز اهمیت است.

امدادگران خیر تبلور مهربانی در هلال احمر هستندبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خیری شهرستان مهریز صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در دهستان تنگ‌چنار آغاز شد.

محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این مراسم اظهار کرد: این پایگاه که در مسیر تنگ چنار به روستاهای بخش مرکزی مهریز قرار دارد در وسعت پنج هزار مترمربع با زیر بنای حدود دویست و پنجاه مترمربع احداث می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: احداث ساختمان این مرکز با مساعدت خیر امدادگر بزرگوار حسینی و به یاد مادر مرحومه فاطمه جعفری نجف آباد و تجهیز آن با مساعدت خیر بزرگوار عسکری صورت خواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه امدادگران خیر تبلور مهربانی در هلال احمر هستند بیان کرد: این حرکت که از امدادگر خیر هلال احمر صورت گرفته که سرمایه‌های اصلی هلال احمر همین امدادگران عزیز هستند و این خود می‌تواند حرکت جدیدی در مجموعه هلال احمر باشد تا به این موضوع پی برد .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هلال احمر بزرگترین ظرفیت برای حضور خیران در اجرای فعالیت‌های داوطلبانه است بیان کرد: نقش خیران هلال احمر در پیشبرد اهداف جمعیت و موفقیت در یاری رساندن به نیازمندان بسیار حائز اهمیت است.

حرازی زاده گفت: خدا را شاکرم که با پیگیری‌های خوب برادرانمان در استان و شهرستان و همچنین همت خوب و مشارکت خیر محترم که خود نیز امدادگر هلال احمر بوده است، شاهد این کلنگ زنی هستیم و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همکاری همه عزیزان شاهد افتتاح و بهره برداری از فرصت‌های خوب این منطقه برای رفاه حال همه همشهریان عزیز باشیم.

وی بیان کرد:  حضور و امداد رسانی نیروهای امداد و نجات در کوتاه ترین زمان در وقوع حوادث می‌تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع کند.

رضا زارع‌زاده مهریزی، فرماندار مهریز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جلب مشارکت خیران در امور عمومی جامعه و مردم جزو اولویت‌های دولت است گفت: همکاری مردم و خیران نقش مهمی در تامین نیازهای منطقه در بخش‌های مختلف دارد و ایجاد پایگاه امداد و نجات در این مسیر موجب کمک به مردم و رانندگان در روستاهای منطقه است .

انتهای پیام
captcha